teblast Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Bolten til kamakselen røyk for meg i forige uke, så kamakselen stoppet, mens veivakselen fortsatte, Bøyde en av ventilene, men har reserve så det er ikke noe problem, problemet ligger i at det virker som det har kommet noen spor/kladder på både kamaksel og kamaksel lager, kamaksel kan byttes hvis det ikke er lett å fikse men kamaksellageret er et større problem, er det mulig å hone lageret eller fikse det på noen annen måte! Her er bilde med merkene på kamakselen: Her er bilde av kamaksel lageret som det har blitt merker på: Motoren er en M40 1.8l fra en bmw e30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Jeg er ikke sikker på M40 motoren, men når det gjelder Honda så må bytter vi faktisk hele toppen når sånt skjer... Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 får vel en slik topp for en slikk og ingenting hos en hugger vil jeg tro..... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg