GjerstaN^ Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Får en sånn "klunke" lyd fra høyrebakhjul ved krappe svinger, enten om jeg kjører sakte eller fort..... særlig i rundkjøringer.... noen som vet hva dette kan være? Har lurt litt på foringene bak der... men ikke noe tydelig å se... nye gule justerbare koni ,lesjøfors senkesett og nytt bakhjulslager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Får en sånn "klunke" lyd fra høyrebakhjul ved krappe svinger, enten om jeg kjører sakte eller fort..... særlig i rundkjøringer.... noen som vet hva dette kan være? Har lurt litt på foringene bak der... men ikke noe tydelig å se... nye gule justerbare koni ,lesjøfors senkesett og nytt bakhjulslager. hmm bakhjuls lageret? dro du til d me 27NM og tok en kvart omdreining tilbake? lrs kan d være foringene jah, må nott da brekjærn å bøye litt på dem, mye øye ikke ser;) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Kan og røve og etterstramme alle bolter du har skrudd løs/byttet. Vet jeg fikk en låsmutter som ikke holdt mål og lagde en klunke lyd pga løs demper(nedrebolt) Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S8AN Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 jeg hadde satt på ei fjær feil en gang, fikk akkuratt den lyden du beskriver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg