Gå til innhold

hvorfor så "billig"?

sony606

Anbefalte innlegg

kom over denne primeraen når jeg søkte etter biler, godt utstyrt var den, og meget fin osv osv.

men sjekk prisen, er ikke den prisen latterlig lav i forhold til hva dem vanligvis ville gått for?

http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1121202710917?finnkode=5517053&sid=3amvn6QKo832615&pos=206&tot=385&page=7

der er bilen, sjekk hvor langt den har gått, og pris osv. begynner virkelig å lure på hvorfor den er så billig.

noen som har noen meninger om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Noe må jo være feil! 97-modeller ligger vel nå rundt 130-140, 98 modeller 140-170..og det der er en 99, som ikke har gått spesielt mye..jeg skjønner ingenting.

Og så trodde jeg at alle GT'ene kom med delskinn...?

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagboknr Dagbokdato 2004053996 25.02.2004 Innsender 1125752 DNB NOR Finans Postbanken Billån Driftsavdelingen Postboks 7125 5020 BERGEN Gjelder person/foretak: Stalsberg Jan Ove Händler Gudes Gate 11 C 3615 KONGSBERG Ødegården Anne Lene Gudes Gate 11 C 3615 KONGSBERG Salgspant i motorvogner: LH86048 NOK 171.719,00 til DnB Finans AS, Bergen til sikkerhet for innkjøpslån.

Jeg husker en annen Primera GT (rød), uten delskinn, som ble nevnt her i forumet for 6-9 måneder siden. Den var også billig.

Kan det være samme bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

billig :fuckme2:

men skinnet er jo standar da ... hmmmm men i boka dær bilprisene står så er det et tillegg på 11 eller va det 15 tusen for delskinn..

uhhhhhhh :boxing :fuckme2:

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmh, kan jo hende dem har glemt et 1-tall dah.

jeg ringte på den igår, men husker ikke helt om jeg spurte om prisen. oh well, dem har ferie frem til torsdag neste uke.

noen som kan dra å se på den å se om det er en salgslapp på den og se prisen ? kan ikke tenke meg at det er rett det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Primera.GT: Jeg trodde også at skinnet var standard..men man kanskje kunne velge å få uten? Merkelig hvertfall.. hvem vil ha GT uten den ekstra sidestøtten i setene?

Kan ikke være en bil som er kjøpt med lån da, og selges videre med deler av lånet fortsatt...gjeldende på bilen?

EDIT: Sorry Ronnyprimera..jeg skjønte ikke noe av alle talla etter noen øl..hehe. Men da stemmer det jo.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva betyr det du får frå Brønnøysund?

Bilen blir solgt til 99 lapper og har heftelser på 171.

Må du altså betale 99 000 for den til eigaren, så betaler han ned lånet med dei, og du står igjen med bilen og resten av lånet på 72 000?

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva betyr det du får frå Brønnøysund?

Bilen blir solgt til 99 lapper og har heftelser på 171.

Må du altså betale 99 000 for den til eigaren, så betaler han ned lånet med dei, og du står igjen med bilen og resten av lånet på 72 000?

Vist du er heldig, og tar med 10 kamerater med balltre.., så ja..!

Ellers, så tar du opp lån på 99 lapper for å kjøpe bilen, og med det samme du

betaler for bilen, "kjøper" du deg en tilleggs gjeld på 171 000 kroner..

Kjekt og betale 99 000 kroner for å få gjeld på 171 000 ... :rolleyes:

Mange folk har blitt brent på dette her før, og dei som har solgt deg gjelden,

har blitt gjeldsfri, pluss dei har fått inn ein hau med ekstra kapital, og dette er

uten at du kan gjøre noe med det, uten og vere sur, og blakk!

Sjekk alltid bilen hos brønnøysund før du kjøper den! (Privat vertfall)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider