mo-racing Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 b23ft. ladetrykket er ikke stabilt. motoren er ikke chippet. ca 0,5 ved 3000 og ca 0,8 ved 5000 noen som har vært borti dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 b23ft. ladetrykket er ikke stabilt. motoren er ikke chippet. ca 0,5 ved 3000 og ca 0,8 ved 5000 noen som har vært borti dette?? Du har vel ikke b230ft fra 740 med turbo plus? Det som skjer da er at ladetrykket er org. 0,5 intill 3850 rpm og turbo plus hiver inn til 0,7/0,8 bar ved full gass. Ikke ellers. Så over 3900 rpm ca skal du ha 0,8 bar for og få de ekstra hk'ene dette gir. Denne motoren har 177 hk med turbo plus. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-racing Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 det er en b230ft. tror ikke det er noe pluss på den. hvordan kan jeg sjekke dette?? er ikke koblet inn noe på wastegaten eller noe jeg kan se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 turbo plus er vel no ventiler og elektriske saker som sikkert er kobla på wastegateslangen. skal være bedre å sette på en manuell boostkontroller. får ladetrykket tidligere da. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-racing Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 ok. da er det nok ikke noe turbo-pluss jeg har. men hvorfår er ladetrykket så ustabilt da. er det noe med wastegate klokka da eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 ok. da er det nok ikke noe turbo-pluss jeg har. men hvorfår er ladetrykket så ustabilt da. er det noe med wastegate klokka da eller?? stemmer, ved 3000 har du 0,5bar sant, ved mer gass regulere d elektronsike slik at kloka justeres slik at turbon kan ladde mere, samma som på en du ikke har elektronsik selv justering på, så kan du jo skru inn staget på wg klokka me et fast nøkkel å vips få mere trykk, lr du kna ta av slangen på kompresor huset (ANBEFALES IKKE) da får du MAX lade trykk i noen mil, men da er d stopp :D:P Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg