Olsen_nissan Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Olsen : kan du bytte avatar ? utrolig irriterende å se på........ bildet mitt?? skall jg le nå??? hvis u tar vekk "fine"leggen din først, så skal jg tenkte på å å fjerne min;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Avataren skal ikke inneholde animasjoner, filmsnutter eller reklame. så det så... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Må vel bare gratulerer dere jeg også :) Må nesten spørre hvordan dette har foregått, er de her og surfer på forumet etter gode modder, eller er dette noe dere har sendt inn selv? Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Må nesten spørre hvordan dette har foregått, er de her og surfer på forumet etter gode modder, eller er dette noe dere har sendt inn selv? Redaktøren er medlem her:) Espsko kaller han seg Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Dere sendte vell inn selv også, eller? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Espsko sendte meg en pm og sa at han ville ha en av bilene mine i bladet. så sendte jeg bare endel av bilene mine tilbake il han og vips så havnet mazdaen i bladet Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Høres ut som endel vil ha bilen sin på trykk i Max Power ja, tror ikke det er så smart å fylle opp hele innboksen til Espsko da.. er bedre å sende bildene inn til post@maxpower.no husk og skriv hva dere har gjort med bilen... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Grattis gutta... Så også at siden min var nevnt der, som forøvrig ikke er oppdatert på sinnsykt lang tid. Det betyr jo at jeg må oppdatere :rolleyes: Har tenkt på det lenge også men... vi får sjå. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Grattis gutta...Så også at siden min var nevnt der, som forøvrig ikke er oppdatert på sinnsykt lang tid. Det betyr jo at jeg må oppdatere :rolleyes: Har tenkt på det lenge også men... vi får sjå. siden din er bra lars.. på norsk å greier yodude hadde vert fett med oppdatering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Skjedde visst en forveksling med modden til Nedi ja, sorry :rolleyes: Send heller mods til post@maxpower.no (skriv Photoshop i subject/emne) istedetfor på PM til meg her ja, ligger konstant og stanger mot grensa for max PMer liggende så her blir det fort fullt, hehe. Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Angående norsk modde side, så får jeg en Webside snart(etter sommerferien) og der skal jeg ha tutorialer. alle på norsk selvfølgelig.. kan kanskje få til et lite samarbeid med Glacius... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Skjedde visst en forveksling med modden til Nedi ja, sorry :rolleyes: Send heller mods til post@maxpower.no (skriv Photoshop i subject/emne) istedetfor på PM til meg her ja, ligger konstant og stanger mot grensa for max PMer liggende så her blir det fort fullt, hehe. Espen Når det gjelder sending av mods til Espen, så tenk dere om folkens. Bare send de allerbeste. Ikke en hel masse WiPs også videre. Til Espen: Drit bra at du tok med de bilene. Du kan kanskje arrangere konkuranser for Max Power her på bilforumet? Hadde vært fett! Også hadde for eksempel 1. 2. 3. plass kommet i maxpower? Eller va sier du? BTW: Du kan vell å sette opp konkuranser? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Når det gjelder sending av mods til Espen, så tenk dere om folkens. Bare send de allerbeste. Ikke en hel masse WiPs også videre. Til Espen: Drit bra at du tok med de bilene. Du kan kanskje arrangere konkuranser for Max Power her på bilforumet? Hadde vært fett! Også hadde for eksempel 1. 2. 3. plass kommet i maxpower? Eller va sier du? BTW: Du kan vell å sette opp konkuranser? Ja det hadde vært jævelig fett! yodude Stemmer på det forslaget.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Jepp, I agree Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Når det gjelder sending av mods til Espen, så tenk dere om folkens. Bare send de allerbeste. Ikke en hel masse WiPs også videre. Til Espen: Drit bra at du tok med de bilene. Du kan kanskje arrangere konkuranser for Max Power her på bilforumet? Hadde vært fett! Også hadde for eksempel 1. 2. 3. plass kommet i maxpower? Eller va sier du? BTW: Du kan vell å sette opp konkuranser? Absolutt noe å tenke på :) Inntil det skjer får dere bare fortsette å sende inn modder på mail. Flere her som er med i neste blad også uten at jeg vil røpe hvem før bladet kommer 8 august :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg