spiker Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Er på utkikk etter noen fine felger til min 240 stasjonsvogn 1989mod. Bilen er hvit med hvite blinkers. Legg gjerne ut bilder/linker til noen fine 18", helst noen som passer rett på bilen :D Kan legge ut bilder av bilen litt senere, nettop lakka grillen og listene oppfor frontlysene/blinkers sort=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopuff Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 det er ikke så lett med felger til volvo'n forde det orginalt er 25 i impress mens felger i den strørrelsen er kanskje 35 - 45 i impress det vil si at du må space ut slik at du får plass til felgen, å da må du bytte ut pinneboltene slik at du får nok gjenger å skru fast felgen mvh Fredrik Rpm-racing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Kan jo kjøpe deg Compomotve 18'' Hvite felger:D Selv om alt for mangen har de... Får de med innpress ned til 15.. Då passer de fint:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Skal se om jeg finner bilder av 18" mine. Kan kjøpe dem for 4000 u/dekk men m/spacers.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Håper du ikkje har lakka den heilkromma grillen som bruker å stå på 89modellene? Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiker Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Håper du ikkje har lakka den heilkromma grillen som bruker å stå på 89modellene? Den var ikke heilkrommet, sort plast i midten=) Lakka uansett en delegrill så man har originalt til senere bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Skal se om jeg finner bilder av 18" mine. Kan kjøpe dem for 4000 u/dekk men m/spacers.. ooOooo, hvilken stand er de i? *vil ha de* Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 de er i veldig bra stand.. pene og ikke kant kjørte... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiker Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Skal se om jeg finner bilder av 18" mine. Kan kjøpe dem for 4000 u/dekk men m/spacers.. hadde vært kjekt om du kunne skaffe bilde=) Kan jo kjøpe deg Compomotve 18'' Hvite felger:D Selv om alt for mangen har de... Får de med innpress ned til 15.. Då passer de fint:D Har vurdert de felgene litt, har ikke sett en eneste volvo her i nord enda med de 18" Compomotive felgene ennå=) Noen som vet hvor de selger disse billige? Helst i Norge/Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 billige finnes de vel ikke i. men kollevold og pedersen racing selger vel? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 For ente gang... http://www.rallynuts.com Ca. 2000.- per felg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiker Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 For ente gang... http://www.rallynuts.com Ca. 2000.- per felg 9,581.06 NOK for 4 felger Noen som vet hva frakten kommer på og om det er noen tillegsutgifter som moms eller lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Noen som vet om en link der jeg kan få lastet opp bilder slik at jeg kan gi ut et bildet av 18" mine.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiker Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Noen som vet om en link der jeg kan få lastet opp bilder slik at jeg kan gi ut et bildet av 18" mine.. http://www.yousendit.com/ Eneste jeg kommer på akkurat nå, er bare å skrive inn din egen mail adresse og legge ut linken som kommer opp i forumet her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Zerox sine: Større bilde her. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg