Cartman Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Tresko:"Turboen er såååå stor!!!" Dude:"Jeg har hatt finger'n i rompa på hun bak deg. Lukt!!!" Dama med hengepupper:"Hæææ? I meg???" Tresko:"Jag har liten snopp, så la oss nu prata om min turbo!!!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Dahlback: Du bøgen uten trøja, din anus måste vara så her stor va? Fyren: Jaja, jeg kan fistes sånn her uten problem (beveger armen frem og tilbake) Dama: *stille beundring over mad fisting skillz* Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 En litt annen variant på magevitsen: -Du har en fryktelig stor mage! -Nå overdriver du igjen, Dahlbäck! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvokid Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Dahlbæck: Min dildo er sååå lang Andre duden: Åh fyy! Dama: hmm.. den vil jeg prøve Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hehe... eller: Damen: Jeg lurer på hvem som stjal strap-on dildoen min, hvem kan være så sprø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 SÅ ivrig du var i denne tråden da, Otto Von Bismarck... :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 En litt annen variant på magevitsen: -Du har en fryktelig stor mage! -Nå overdriver du igjen, Dahlbäck! haha! :D den var best :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Se så glad du får denne karen til å bli... :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 SÅ ivrig du var i denne tråden da, Otto Von Bismarck... :bump Jeg er sååå ivrig! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Dahlback: Hur mycket erbjuder du? DU får flickan med på kjøpet! Dude: JAJAJA! For et kupp! Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Ha ha ha ha...kom med mer... :roll: :roll: :roll: Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 hahaha mye bra litt offtopic men driver dahlback å skryter på seg ting som ikke er sant? konkret eksempel? har hørt det mange ganger nå Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Dahlback: Hur mycket erbjuder du? DU får flickan med på kjøpet! Dude: JAJAJA! For et kupp! :roll: :roll: :hammer :hammer lol Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Du glemte noe på bildet der oppe.... Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg