Gå til innhold

Biltreff i Nordland/Troms

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Er det noen som er interessert i å delta på 2-3 biltreff i Nordland og Troms i Sommer?

 

Vi er en gjeng som har tenkt på å dra i gang et par treff til sommeren, utstilling, bilslalom, 201 m..........

 

Hvor bor du?

Hvilken bil har du?

Hvor mye synes du det er verdt å betale for å delta på et slikt arrangement?

Det tok før mye plass med allt man har eid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fd. busaboy

Er det noen som er interessert i å delta på 2-3 biltreff i Nordland og Troms i Sommer?

 

Vi er en gjeng som har tenkt på å dra i gang et par treff til sommeren, utstilling, bilslalom, 201 m..........

 

Hvor bor du?

Hvilken bil har du?

Hvor mye synes du det er verdt å betale for å delta på et slikt arrangement?

 

Fiks et treff på ACR da vel? DET er jeg med på!

 

har en bil som passer ganske bra på den banen tror jeg :)

 

Prisen bør i tilfelle banekjørig ikke ligge på over 500,- pr. dag mener jeg.. på ACR kan man vel muligens legge seg en del over, det er jo en litt spesiell bane, som det ikke er alt for mange muligheter til å kjøre på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff på ACR er trinn 2, vi må først arrangere et par treff å se om det er interesse. Det er dyrt å leie ACR. Husk det er feks 80 mil+ferge fra Tromsø til Rana.

 

Har du BMW, Porsche eller VAG arrangerer jo disse bane treff på Mo så da er det jo bare å ta seg en tur hvis du vil kjøre der.

Det tok før mye plass med allt man har eid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fd. busaboy

Treff på ACR er trinn 2, vi må først arrangere et par treff å se om det er interesse. Det er dyrt å leie ACR. Husk det er feks 80 mil+ferge fra Tromsø til Rana.

 

Har du BMW, Porsche eller VAG arrangerer jo disse bane treff på Mo så da er det jo bare å ta seg en tur hvis du vil kjøre der.

 

Man er da hvit, altså utgår BMW, man liker kvalitetsbiler med bakhjulstrekk, altså utgår VAG.

Og man misliker designet på Porsche, altså utgår den..

 

Og Corvetteklubben har nok ikke nok medlemmer som vil kjøre på bane til at det holder til å leie ACR :(

 

For min del er det ca 120 mil eller.no til ACR, og jeg tviler ikke et sekund på å dra opp dit liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpen dag på Tirsdagene, er bare å ordne seg lisens og ta seg en tur opp dit! Man kunne kansje ha ordnet et treff der i sommer med forskuddsbetaling til ACR hvis det er nok folk her på forumet som er interessert i å ta seg en tur dit å kjøre.

 

Her er adressen til hjemmesiden deres.

 

http://www.acr.no

Det tok før mye plass med allt man har eid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår