DaButcher Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 ekke alle oss som er like kjekke (sikter selvfølgelig ikek til megselv da, jeg er jo "the stud" (HAHAHAH),) :D du glemmer meg, pus :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 detta blir bra, hvordan ligger du ann med ledningsnettet? det er på vei eller? hvor har du fått tak i rute bannern du har foran? ? VOLVO A better way of living ? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 detta blir bra, hvordan ligger du ann med ledningsnettet? det er på vei eller?hvor har du fått tak i rute bannern du har foran? ? VOLVO A better way of living ? Mvh Erik takk. :) ledningsnette kommer til helgen. fredag aften tenker jeg. =) bannern fikk jeg tak i her: http://www.regskyltar.com/shop/shop.asp Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 må si skoa dine matcha bilen bra :D :D Pen volvo det der.. husker jeg så den på det ekstrem velykka treffet på otta i sommer.. hehe viktig at d matcher vettu. :p noen kunne da posert foran bilen sin ;) har ikke sett så mange av dere jeg så.. :p ja d treffet var vellykket du.. hehe.. :p Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 viktig at d matcher vettu. :pnoen kunne da posert foran bilen sin ;) har ikke sett så mange av dere jeg så.. :p ja d treffet var vellykket du.. hehe.. :p er nok ikke ALLE som passer seg til å posere på/ved bilen sin:P :cool: dragcar ikke ondt ment til noen av dere der ute, som jeg ikke kjenner tannløs :biker Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 da er endelig ledningsnettet i hus! :) skal begynne såvidt på d idag og er forhåpenligvis ferdig i morgen :) nå ser d lyst ut her ja! ;) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 da er endelig ledningsnettet i hus! :)skal begynne såvidt på d idag og er forhåpenligvis ferdig i morgen :) nå ser d lyst ut her ja! ;) VOOOOOM.. PSSSSHJJ. :D misunner deg ass.. hehe.. sku hatt det sjøl.. :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 da er ledningsnettet på plass.! fikk ikke strøm på bensinpumpa før vi ga oss. vi holdt på til kl 24.00.. men vi vet feilen nå, så forhåpentligvis starter den og går i morgen!:) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 da er ledningsnettet på plass.!fikk ikke strøm på bensinpumpa før vi ga oss. vi holdt på til kl 24.00.. men vi vet feilen nå, så forhåpentligvis starter den og går i morgen!:) Hva var feilen? :D Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Blir bra det der.. tøff kjelldress hadde du også. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Poffs: "fader folkens vi må bynne og posere foran volvoene vi også!!! se så genialt" hehehe... så enig der.. men hva med litt car wash? :hammer Channah: Ser bra ut dette her :thumb, nå spinner den på andre gir tørra også :D stå på!.. Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 VOOOOOM.. PSSSSHJJ. :D misunner deg ass.. hehe.. sku hatt det sjøl.. :S LITT OFFTOPIC: så den fine "kjerra" di utafor storhamar-senteret her for et par uker siden, uten frontfanger riktignok... tror det var den dagen det var ishockey-kamp eller noe sånt... stod å beundra skuta di, mens j satte på full-lys mot den, for å gi kompisen min noe å se på! fy for en rå effekt det er i den lakken din jerkoff Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 hmm, når kommer nye bilder da? :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 hadde ikke koblet på alle 4 coil ledningene. men da vi gjorde d så slo ikke tenninga seg av.. og da vi fikk startet den så stoppet den ikke. hehe. vi måtte koble coilen via et rele. da startet og stoppet den. :);) nå gjenstår bare lambdasonden og få lagt opp alle ledningene pent og pyntelig på plass! skal på jobb jeg nå, så den store prøve turen skjer i morgen. :) den starter og går veldig pent, med grom lyd. =) skal få tatt noen bilder! Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 koble plussen til coilen om tenningslåsen så blir alt så mye enklere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg