Channah Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hvor er nye bilder av prosjektet??! her kommer da noen nye bilder ;) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Snyd! Må ha meg en slik motor jeg også snart :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 nei.. huff nå fikk jeg veeldig lyst på 940 turbomotor igjen :hammer Edit: EHHH??? Håper du har rustfrie kanaler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 stå på, channah! dette blir bra! :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 fet kjeledress!! motoren var pen på toppdekselet.. :) når forventer du at den realistisk er på veien igjen? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 noen som veit sånn ca hvor høy en FK motor blir fra bakken og opp om man legger den fint på en europall? har sjekka et jeg får en europall på langs inn i bagasjerommet på stasjonsvogna, men er litt usikker på om det er høyt nok under taket... tenkte å ta turen over fjellet i høst og hente motor i sverige! ihvertfall en eller to ganger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 noen som veit sånn ca hvor høy en FK motor blir fra bakken og opp om man legger den fint på en europall? har sjekka et jeg får en europall på langs inn i bagasjerommet på stasjonsvogna, men er litt usikker på om det er høyt nok under taket... tenkte å ta turen over fjellet i høst og hente motor i sverige! ihvertfall en eller to ganger! nå blir dette litt OT, men: du kan jo bare velte motoren?? en b230 er jo SOCH, så den er jo ganske smal! bare husk å festen den jævlig bra!!! kjipt å få den i nakken!! ellers, stå på, channah :) *gi drops og brus som premie* Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ser meget bra ut dette:) stå på :pimp Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 nå blir dette litt OT, men:du kan jo bare velte motoren?? en b230 er jo SOCH, så den er jo ganske smal! bare husk å festen den jævlig bra!!! kjipt å få den i nakken!! ellers, stå på, channah :) *gi drops og brus som premie* jaja.. men så bygger jo europallen noen centimeter (10-15 vel..) og så skal det vere litt frigang til å få den inn og ut samt at det er jo ikke så veldig høyt baki der. å jo en B230 blir ganske stor selv om den ligger.! Men ja.. stå på Channah! regner med jeg får se på bilen din om jeg kjører forbi der en gang (enda en :p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 morro!! fin dress forresten.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Detta ser jo bra ut! -Jeg fikk oxo lyst på 230ft / fk !! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Detta ser jo bra ut! -Jeg fikk oxo lyst på 230ft / fk !! ser bra ut ja :) motorn blir forhåpentligvis heisa ned i bilen nå om litt, Channah er på jobb så hun får desv. ikke med seg dette :/ skal ta MASSE bilder :D Stay tuned Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 morro!! fin dress forresten.... Og tresko, hehe...... locked: har kjørt momtor med påmontert girkasse i bagasjen på en 242, så burde ikke være noe problem uansett med stasjonsvogn. Og stå på Channa, blir virkelig nice detta :pray Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hvordan skal svinghjulet monterest i forholdet til nullpunktet på veiva?? må vite dette fort :) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 nei.. huff nå fikk jeg veeldig lyst på 940 turbomotor igjen :hammer Edit: EHHH??? Håper du har rustfrie kanaler! oh yes.. 100% rustfri den der du. ;) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg