Channah Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Fikk et tips om å bruke sort skokrem på disse listene. Det funket veldig bra. Resultatet ble pent og det sitter bra, trekker inn i plasten. Sitter faktisk like bra etter en statoil børstefri gullvask. ;) Her ser dere Tydelig forskjell. ;) Prøvde på listene til pappas 740 også, det virket bra og ble pent. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Her er prøve monteringen av øyelokkene. Festet dem med teip for fotosession. ;) Gjenstår lakkering og montering. Noen som har monteringstips? Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Min mening: 240 + Øyelokk = No love Men likte det skokrem-trikset :) Jeg har en list som er fra bilen var ny, og den er litt grå nå ja :P Men skifta de fleste listene mine etter kræsjet, til helt nye ifra Volvo, så da blei nesten alt pent :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Haha! Imponert! Sjelden en jente med så bra 240:p Det blei jo dritbra med basskassa og hattehyllehøytalere å alt:D Har du fått tak i den helsvarte volvogrillen i jønkjøping? er keen på en sånn en.... Stå på! Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Haha! Imponert! Sjelden en jente med så bra 240:pDet blei jo dritbra med basskassa og hattehyllehøytalere å alt:D Har du fått tak i den helsvarte volvogrillen i jønkjøping? er keen på en sånn en.... Stå på! Jo, takk for d! Har ikke fått tak i helsvart grill nei.. Den jeg har nå har jeg laget selv. :) Men er på utkikk etter orginal helsvartgrill. :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 DÆVEN! Kan du forklare/vise meg åssen du gjorde det? har fjerna alt av volvomerker på bilen min , og skulle gjerne hatt fjerna volvomerke i grillen å.... :D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Ser på det bildet av bagasjerommet ditt (bra bygd forøvrig:)), men er det en forsterker i det rommet på venstre siden? Så litt trangt ut der, og en forsterker har godt av litt luftgjennomstrømning. Tenkte bare å si ifra, om du ikke allerede har tenkt på det;) Forsterkeren får betraktelig kortere levetid med dårlig kjøling. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 sorry channah men med de øyelokka blir det ikke noe løøve på deg =) hihi Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Ser på det bildet av bagasjerommet ditt (bra bygd forøvrig:)), men er det en forsterker i det rommet på venstre siden?Så litt trangt ut der, og en forsterker har godt av litt luftgjennomstrømning. Tenkte bare å si ifra, om du ikke allerede har tenkt på det;) Forsterkeren får betraktelig kortere levetid med dårlig kjøling. bare for å ha sagt d så har jeg gått tre år på elektronikk, så jeg vet d.. er heller ikke så trangt som d ser ut, men har vifte bak der.. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 DÆVEN! Kan du forklare/vise meg åssen du gjorde det? har fjerna alt av volvomerker på bilen min , og skulle gjerne hatt fjerna volvomerke i grillen å....:D hehe. ;) brukte stikksag å sagde ut d som satt i grillen (slik at den crome rammen ble tom) så lagde jeg en mal av papp/papir som passet inni grillen, og klipte og brettet til den nettingen som sitter der nå. med litt bøying og tilpassing passet den bra, så limte jeg den med frontrute lim. :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 sorry channah men med de øyelokka blir det ikke noe løøve på deg =) hihi d er din mening mambo.. har tro på at d blir bra jeg.. :p Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 d er din mening mambo.. har tro på at d blir bra jeg.. :p det stemmer ;) vi ser tilslutt ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 tror d blir bra jeg også channah :) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Versosnild å fjern dissa øyelokka...ser heilt forjæ*li ut med slike på 240...men resten av bilen din e veeeldig bra=) Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 bare for å ha sagt d så har jeg gått tre år på elektronikk, så jeg vet d..er heller ikke så trangt som d ser ut, men har vifte bak der.. Da har du vel full kontroll;) Er bare så mange som ikke tenker på sånt. Men du slår meg med et år på elektronikk:( Gikk videre på telekom jeg. Er det forresten Hallsjö sine øyelokk du har fått tak i? Monterte et sett fra P&S, men det var absolutt ikke passform, men ble bra. Jeg mått bl.a fjerne de originale listene rundt, og beskjære øyelokka litt. Ser uansett uts som det er bedre passform på dine. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg