dansken Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 ha ha trodde bilen min var rust frie !!! men under tektylen var der syk mye rust , men det kan fikses syerebehadler dette nå , har selvskat slipt dette med en negerkuse først . bilder av ferdig resultat kommer skal selvsakt tektyl behandle dette . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 gjør ikke dette alene har med fagfolk se bilde :pray Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Det så skummelt ut, men du fikk kanskje bort alt med negerkuse? Det ordner seg vettu :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 ja fik vekk ganske mye , men blir det for ille må eg nok vrake den :watchout men den er eu godkjent 1 år frem . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 ja etter første tektylbehandlig ser dette ikke verst ut , skal tektyl behabdle den 5 ganger da er eg sikker =) oversikt bilde Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Hvor mye betalte du for syra og hvor kjøpte du den? Skulle hatt noe å rense både dørken og den "nye" bakstillinga med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 biltema 90 kr for 2 desliter . Den er knal goe omdanner rust til metall. se ut som melk , etter 2 behandlinger bil alt rust som ikke kan fjernes svart og rust frie . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 ok, takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Om ca 1-2 år så faller tectylen av og du har et enda større hull oppi der. Sandblåsning er det eneste som funker "bra nok", men selv da får du ikke bort rust som ligger i plateskjøter osv. Owatrololje og Brunox er produkter du kan bremse den rusten med. De er temmelig tyntflytende og vil renne ned imellom. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 funker meget bra hadde samme fremgans medtode på x bilen. 4 år etter behandling var alt ok Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Om ca 1-2 år så faller tectylen av og du har et enda større hull oppi der. Alltid på lur med en liten ufyselig kommentar happyhappy Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg bare forteller sannheten. Jeg har sett altfor mange biler med jalla-rustrep. Jeg blir like forbannet hver gang jeg ser det, og synes sånt burde vært forbudt. Alt du gjør er jo å kapsle inne rusten, du fjerner den ikke. Om noen tror jeg skriver sånt for å slenge dritt, så er det feil. Jeg prøver bare å hjelpe. Jeg har holdt på med gamle VW's siden jeg var 16, og har grått mye når jeg har skrapt tectyl. Utrolig hva man finner under enkelte biler... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg bare forteller sannheten. Jeg har sett altfor mange biler med jalla-rustrep. Jeg blir like forbannet hver gang jeg ser det, og synes sånt burde vært forbudt. Alt du gjør er jo å kapsle inne rusten, du fjerner den ikke. WORD UP! :pray hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Ser at du bruker vanlig maskeringsteip. Den vil jeg ikke anbefale at den står på for lenge. Da kan lakken komme av sammen med teipen. max et par dager, og da må den ikke bli våt. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 ok takk =) skal ta den av i morra . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg