jokke_joakim Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hvis bilen min rykker veldig når jeg slipper gassen og clurtsen kan det være forde jeg har slitte motor fester da!? synes det rister fært på tomgang også egentlig! og hvor mye tror du at man må gå ut med for å få skifta dem? PÅ forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 hvis bilen min rykker veldig når jeg slipper gassen og clurtsen kan det være forde jeg har slitte motor fester da!? synes det rister fært på tomgang også egentlig! og hvor mye tror du at man må gå ut med for å få skifta dem? PÅ forhånd takk :) du kan teste noen av motorfestene... sett bilen i 1 gir ha full brems på og så nykker du ut og inn på clutchen.. pass du du ikke slipper clutchen så langt ut at du kveler bilen.. får du klakke/dunkelyf er det defekt motorfeste.. samme gjør du i reverse.. du kan da oxo bare stappe hode under bilpanseret å ta en kikk på motorfesteforingene.. se om de er sprukne ødelagte. Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke_joakim Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 takk det skal jeg sjekke! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg