Gå til innhold

Sapporo 2.4 MPI


mazda626v6euro

Anbefalte innlegg

Måtte bare skrive noen ord om den bilen. Husker i Julen 1989. Da kjøpte naboen en NY Mitsubishi Sapporo 2.4 MPI. 124 hester, automat. Dyp grønn metalic. Eller Oslo grønn som de kalte den. Jeg fikk prøvekjøre den bilen. Komfort maskin var det. Ikke så sprek, da. Men jeg kjørte bilen til og fra Oslo noen ganger. Det var en grom bil i sin tid. Den ble solgt i Juli 1994. Da var jeg lei meg.

 

Ville bare nevne det. Ikke mange av den bilen.

 

:)

 

Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I broskyren jeg har står det ingenting om at du kunne få den med 150HK. Er du sikker på det? På automat og manuell står det "2.4 MPI, 124 hk" Ikke for å være slem eller noe altså, men jeg har aldri fått med meg at den skulle hatt 150 hk.

 

Når det gjelder det elektriske så kan jeg komme med en artig historie. De som hadde denne bilen jeg prater om ble rygga på. Førte til at de måtte bytte dør og noe ledninger som skulle kobles om osv. Vel da de kom å skulle hente bilen å skulle åpne vinduet forran på pass iden...så gikk soltake opp. Da har man kobla feil, kan man si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I broskyren jeg har står det ingenting om at du kunne få den med 150HK. Er du sikker på det? På automat og manuell står det "2.4 MPI, 124 hk" Ikke for å være slem eller noe altså, men jeg har aldri fått med meg at den skulle hatt 150 hk.

 

Når det gjelder det elektriske så kan jeg komme med en artig historie. De som hadde denne bilen jeg prater om ble rygga på. Førte til at de måtte bytte dør og noe ledninger som skulle kobles om osv. Vel da de kom å skulle hente bilen å skulle åpne vinduet forran på pass iden...så gikk soltake opp. Da har man kobla feil, kan man si. :)

 

hehe..morro..elektrisk bombe de bilene ;)

 

Men det skulle vært 150hk i den bilen..ser det er flere som er annonsert med likt oppgitt antall hk...når den river seg løs på tørra fra1 - 4 gir..da kan man begynne å skjønne det ;)

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte en slik motor i gamle 91' galanten når orginale 2,0-liter'n sa takk for seg. Har i alle fall mer ork enn 109-hester'n, særlig på lave turtall. Har den stående dersom den "nye" bilen får motorproblemer.

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte en slik motor i gamle 91' galanten når orginale 2,0-liter'n sa takk for seg. Har i alle fall mer ork enn 109-hester'n, særlig på lave turtall. Har den stående dersom den "nye" bilen får motorproblemer.

 

Hvorfor står det ikke i broskyra da, at man kunne få den med 150 hester?

 

I tyskland har de ikke den på 150 hester. ER dere sikre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår