fribbern Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 bilen min er en ford mondeo 97. når jeg prøver å starte den kommer det bare raske klikkelyder. jeg kan ikke mye om bil, noen som har vært borte i dette før. start motoren går ikke rundt i det hele tatt. kan den være gåen? noen som vet hva dette kan være? mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Mest sannsynlig er det lite strøm på batteriet. Lad opp batteriet ditt og sjekk ladespenningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 er ikke lite strøm. samme problemet med startkabler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Da er startmotoren ødelagt, eller så er det feil med releèt til startmotoren. Hvis startmotoren er defekt, så kan du helt sikkert bytte sørstene i den. For å kanskje finne ut om den er defekt så kan du prøve å banke til den, mens du/noen prøver å stare bilen. Den kan plutselig starte da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 enten er det releet eller så er det innslaget på startmotoren. satser en 10`er på innslaget. Men det kan du finne ut av ved å ta en hammer å banke på startmotoren.. slår den inn da så er innslaget dårlig. Eller du kan ta ett skrujern å kortslutte startmotoren, fungerer den da så er det releet som er gåent. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg