Gå til innhold

Hva er neste prosjekt på min 92mod classic?

Ranger emnet


Carpo

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

66-66982568666.jpg

 

Å den var grisefet den! Må få fattern te å kjøpe 18" R-felger til 93'an no!

Tru detta hadde gjort seg veldig på bilen din Carpo!

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok kappet noen ringer her i gården m'm Et bilde jeg kom over på nettet, så jeg vet ikke mer, men pen var den til tross at den var hvit :(

 

ØY hvit er fin farge! hehe eller helst ikke.. om den er skikkelig shina, er det rått med hvit bil med passe soting av rutorna.. men sånn 740'ien "din" er er jo absolut noe av det finere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er lakk-koden din? Jeg tror vi har samma farge, og jeg -tror- jeg har 189 eller no..

 

Og. Jeg har tenkt meg en 850-vinge med bremselys.. Men jeg har det gamle bagasjelokket.. Vil det passe, eller vil det ikke passe siden det ikke er buet?

 

Jeg har lakk-kode 189 ja! Tror 850-vingen bare passer på bagasjelokk som er buet! Correct me if i'm wrong :)

Carpo

Volvo 240 classic 1992 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når bli d motor på gutten?

såg nok k du gliste da du prøvde min skjønne du. :p

må skaffe d ein slek ein du au! :)

 

hehe, ja si dæ. bli vel når e fæ rå :P hehe, berre tulla :P

ja gjekk bra bilen din, å e hadde vel kanskje e lite smil rundt kjeften ja. Stemme vel dæ :P

 

dæ som æ sikkert æ at dæ bli ein 240 tic i framtiden :)

Carpo

Volvo 240 classic 1992 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår