prizma Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 En kompiss og jeg skal prøve å sette i gang et prosjekt over vinteren, en jetta skal vi prøve å glatte ut og gjøre litt old school med div modds.. (han betaler) noen som har noe å si om: hva vi skal se etter når vi skal kjøpe, max 15 000,- hva av felger, hva av understell, etc som bør brukes.. alt av hint, tipps, muligjheter for styling, med kilder, og alt mulig kan skrives her, så jeg kan få lagret det... :D takk:D har dere forresten noen akruelle annonser så smell de inn. :boxing Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 ikke noen som har noe interesangt å komme med? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 hvor gammel er bilen? synes denne er ganske fet eieren er dinglevims her på forumet. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 leste alle jetta trådene istad.. fet bil ja, mange fete... ikke kjøppt bil enda, det kommer, men vi vil ha litt tipps, hva vi skal styre unna, hva vi skal kjøpe, hva vi skal gjøre etc. vi kjøper noe for 15000,- ca og brukr endel på å få den strøken, blir et 6mnd prosjekt eller noe- Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hvis det skal bli Old School så håper jeg dere holder dere langt unna styling iallfall. Da er det original med små kromfangere som gjelder (Hvis Jetta mk1) eller plastfangere med kromlist (Jetta mk2). Finn noen tøffe 8x13" (Hvis Jetta mk1) f.eks ATS Classic eller lignende og smell på 175/50-13 dekk, så får du riktig strekk. Eller hvis det blir mk2, så er det fint med 15" syns jeg, f.eks BBS RS eller Pirelli P-slot osv... Når det gjelder understell så få på Gewinde (Justerbart senkesett) og polyforinger så har du en liten gocart. Bare finn masse bilder osv. og få ideer... http://www.vwvortex.com er bra for bilder etc. (Forum også). Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg