pow Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Har heller liten oversikt over aktuelle nettsteder, så søker etter anbefalinger på en bakspoiler til min kjære, og en laguna leppe( går det forresten an å lakkere den leppa folkens?) og NISMO frontruteemblem som prikken over i'en..Kommer i løpet av sommeren til å komme med diverse snacks om mitt lille p10 prosjekt..dette blir bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 ta en titt i denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 leppa kan du lakere ja... bare pass på å grunne godt! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Vinge du tenkte på? Jeg har kjøpt min hos http://www.needforspeed.co.uk/ PI-1700L 4-door '90-'96 Rear Spoiler - with brakelight £100.00 10% £90.00 Etter min mening den peneste du kan ha på P10. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 pen vinge ja... Hvor mye ble frakta på? vurderer å bestille meg en jeg oxo:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Kor mykje betalte du totalt når all moms, toll, frakt og gudane veit kva er plussa på? Kva er INAC og PI? Ser ingenting om dei har til hatchback. Og ein gang for alle, kva er forskjellen på 5-dørs og 4-dørs. Alle har jo bagasjerom + 4 dører. heyyou Direct Car Parts har ein god del vinger. http://www.dcp-shop.co.uk/catalog/advanced_search_result.php?keywords=primera&osCsid=0fac6641bd087b3c7385d3ecbe56ff98 Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Og ein gang for alle, kva er forskjellen på 5-dørs og 4-dørs. Alle har jo bagasjerom + 4 dører. heyyou Kombiene er regnet som 5 dørs.. da bagasjeluka åpner opp rett inn til kupén... Så da blir det liksom 1 dør...! :rolleyes: Da kan du det til neste gang! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Har 5-dørs eg då. Er ei plate i veien, men rett inn til bilen er det likevel. Men eg må vel uansett sjå på HB-spoiler, ein 5-dørs funker inte. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Kor mykje betalte du totalt når all moms, toll, frakt og gudane veit kva er plussa på? Kva er INAC og PI? Ser ingenting om dei har til hatchback. Og ein gang for alle, kva er forskjellen på 5-dørs og 4-dørs. Alle har jo bagasjerom + 4 dører. heyyou Direct Car Parts har ein god del vinger. http://www.dcp-shop.co.uk/catalog/advanced_search_result.php?keywords=primera&osCsid=0fac6641bd087b3c7385d3ecbe56ff98 Jeg husker ikke hvor mye som ble plusset på desverre. Det var i allefall ikke avskrekkende! Jeg kjøpte mye mer, som senkesett, blinklys, øyelokk osv så tollen kom på ca en tusenlapp. INAC og PI er to forskjellige merker. Min er av merket PI. Hatchback = 5 dørs, sedan = 4 dørs. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Kanskje eg skal prøve òg då. Den og øyelokk. 1500,- rekna eg meg fram til for den spoileren. Sjølvsagt blir det litt i frakt, men om eg tar med litt anna knask blir det billigare enn å kjøpe her til lands. Ser at fleire som har kjøpt den spoileren har også kjøpt desse: Er jo ikkje primera, men passer dei på P11 skal tru? Fant eit par lamper. Er det nokon av dei som passer Primera, som er blå? Masse kjekt her :) Finnes det sideskjørt til andre biler som passer til Primera? Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asdas Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg har en sånn bakrutespoiler fra needforspeed.uk ligenes hjemme, som jeg glemte å sende med han som kjøpte bilen. Så den kan nok selges billig.. Ny,klar for lakkering.. Ring/sms 95744238 eller send pm til sirsnare på forumet hvis noen er intr. ettersom jeg bruker en profil som ikke er min akuratt nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Hmm..sånn spoiler som sitter på toppen av bakluka? For å bruke en referanse jeg hater, sånn BMW-spoiler? Det er drittøft, så hvis du kan få tatt et bilde av den, og bekrefta om den passer på sedan eller ikke, så er jeg muligens interessert :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg