GtiGtr Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Tipper Sunndalsøra i garasjen til Cossieboy:) Stemmer det:) Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 har blitt møring av golfen nå ja;) meget fornøyd:D får blinklysa/grøtfelysa ettersendt og nå så blir d;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 betalte 65 med omreg så er fornøyd jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Gratulerer, ta godt vare på den! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 da var golfen kommet til sunndalsøra ja;) gratis cossiboy, må fa se på bilen en dag;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 d må du no få da vettu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Kommer det egen prosjekttråd, kanskje? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 har blitt møring av golfen nå ja;) meget fornøyd:D får blinklysa/grøtfelysa ettersendt og nå så blir d;) Bra du er fornøyd:) Bilen skal vere bra:) Nå er den omregga også, så har tatt av forsikringen min i dag:) Lykke til med en pen og spesiell bil Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Kristian, er jo bare å fortsette på denne det, er jo allerede fire sider siden bilen originalt ble solgt :P Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 har oedna forsikring nå:) mulig d kommer en prosjekttråd ja..spørsmålet er bare hva man kan gjøre med en allerede så pen bil?:) får takke en meget så grei selger ved navn adrian for at han solgte meg gobilen også da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Nei, det er jo sant det da, Eirik :) Uansett, du kan jo alltids bygge rå stereo, er ikke sikker på hva som står i bilen, jeg. Forresten, om du skal inn til Molde en dag, vil jeg gjerne se bilen , om det er mulig. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 se bilen skal du få om jeg er til molde en dag vettu:)driver å sikler litt etter anlegg da..er jo litt i den fra før men blir nok noen oppgraderinger etter hvert som pengene kommer inn:D skal sende noen småting på lakkering men d er kun fordi jeg vil d skal være strøkent;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 litt OT bare..hvordan får du skifta bryteren til hanskerommet?må en ut med hele sulamitten el?får d sikkert t selv altså men om noen hadde gjort d før hadde d vært fint:) den er ødelagt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hvilken bryter snakker vi om? Hanskerommet henger vel uansett kun i 4-5 skruer og demonteres på et halvt minutt. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_99 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 har oedna forsikring nå:) mulig d kommer en prosjekttråd ja..spørsmålet er bare hva man kan gjøre med en allerede så pen bil?:) får takke en meget så grei selger ved navn adrian for at han solgte meg gobilen også da:D Jeg foreslår cleaning av bakluke :m'm: Det er et fint eksemplar du har skaffet deg. Det eneste som mangler for å få den perfekt, er å cleane bakluka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg