Gjest brunerune Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Ja sorry, er jeg som roter og roter. Prøvd å fått løsna noe på justeringa marvil? På vmaxx.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hei, lurte på hva du ga for miglia felgene. Har samme type felger selv, og skal selge dem, så det hadde vært kjekt å vite hva de er verdt!De stod på bilen når jeg kjøpte den, men jeg solgte vel mine for mellom 2-3000 mener jeg å huske. Verdi vet jeg ikke, kommer litt an på om det er dekk med osv. :) Syns du burde få deg justerbare coilovers, justert den litt opp bak, og spaca dekkene ut til buene:) Er litt feil når de fremme stikker mer ut enn de bak syns jeg da :) Ellers dritrå bil, og panser ikke minst.Tanken er å justere med ned fremme, eventuelt opp bak..Har lyst å space ut, men det subber slik det er nå, så lurer litt på hvordan det blir om jeg spacer ut 5-10mm.. Ja sorry, er jeg som roter og roter. Prøvd å fått løsna noe på justeringa marvil? På vmaxx..Har dessverre ikke det, er en smule nyskjerrig på hvor godt det egentlig sitter.. :) Ellers står bilen parkert i garasjen og titter på snøen for tiden. Må nok på igjen med vinterdekka ser det ut til.. :( Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Ellers står bilen parkert i garasjen og titter på snøen for tiden. Må nok på igjen med vinterdekka ser det ut til.. :( Neida, det ordner seg :) Snøen er borte igjen her den nå! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hehe, litt variabelt vær her, men har planer om å passere Filefjell en dag, og der er det litt verre.. :) Noen som vet om et billig sportsinteriør (trenger ikke være Recaro, kun noe litt bedre enn std GL-seter) til salgs? Gjerne bare framstolene.. Har begynt å få lyst på det igjen.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Jeg har 1.stk GTI stol i garasjen da:D Men den hadde jeg tenkt og lage datastol av:) Men sjekk høggeren jeg snakka om i sommeren, tror den GTIén står der ennå med fullt interiør:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hvilken høgger...? ;) *vrooom* Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hvilken høgger...? ;) *vrooom* Erik´s bildemontering på nesodden:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hysj! :D Hm, ser kanskje litt merkelig ut med bare en stol.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Står en G3 GT med alt av utstyr på skroten her i Bodø; Skiver bak, sportseter for 4-d, Kjørekomp, El. vinduer foran og bak osvosv.. Men, hjelper vel deg ikke så mye Anders:op: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Blir kanskje litt langt, men takk vertfall.. :P Med frakt så er man vel omtrent oppi prisen på et skinninteriør.. :) Kan alltids reise til Vazelina, bare for å høre Høggern si 'Har itte', men.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 "gå ned å leit sjøl" får du beskjed av høggærn da.. var der for 2 år siden,kanskje han hadde en dårlig da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 For all del, ikke prut med Høggern :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Åffer itte da bjirn? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Noen påskebilder.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 AlmRacing: Han er kjent for å knuse delene om du prøver å prute. :) Men for å holde dette ontopic: Bra bilder av en meget pen golf :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg