RoBoX Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 grattis med dagen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 grattis mann.. å fortsatt en meget pen bil du har! liker bildene dine Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hehe, igjen takk, men det var egentlig i går vi hadde bursdag, vi bare utnytta det litt over midnatt.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hehe, igjen takk, men det var egentlig i går vi hadde bursdag, vi bare utnytta det litt over midnatt.. :P Du starter tidlig og avslutter de bursdagene dine sent marvil:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Grattis ja! Snart pensjonist nå.. Gleder meg til og se hvilke planer du har for sommeren! Vintermodus suger:violin: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Marviboy har bestemt seg for å gjøre bilen så orginal som mulig! Bort med carbon og felger, fram med 14" og vanlig panser igjen! Han er lei av all oppmerksomheten han for... Det var noe ala det han sa til meg i går, mener jeg å huske:tannløs: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Marviboy har bestemt seg for å gjøre bilen så orginal som mulig!Bort med carbon og felger, fram med 14" og vanlig panser igjen! Han er lei av all oppmerksomheten han for... Det var noe ala det han sa til meg i går, mener jeg å huske:tannløs: Er jo det som er tøft da:yodude: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Er jo det som er tøft da:yodude: Nja, ikke helt orginalt da :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hehe, 14" sommfelger blir det nok ikke, men carbonpanseret og sommerfelgene vurderes solgt, ja. :) Bud mottas på begge. Får se hva som skjer, litt mer nøytral bil frister litt. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hehe, 14" sommfelger blir det nok ikke, men carbonpanseret og sommerfelgene vurderes solgt, ja. :) Bud mottas på begge. Får se hva som skjer, litt mer nøytral bil frister litt. :) Hehe, da må jo jeg ha missforstått:win Men altså, nøytral bil, hva legger du i det? Er jo ikke såå mye ekstra dill dall på din da! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hehe, 14" sommfelger blir det nok ikke, men carbonpanseret og sommerfelgene vurderes solgt, ja. :) Bud mottas på begge. Får se hva som skjer, litt mer nøytral bil frister litt. :) Ahh, Felgene skjønner jeg. Men hvorfor carbonpanseret? Blir det bad-look på det orginale da eller? Får håpe det blir Brock B2 på deg nå da:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Men altså, nøytral bil, hva legger du i det? Er jo ikke såå mye ekstra dill dall på din da!Noe som skiller seg litt mindre ut i trafikken. :) Ahh, Felgene skjønner jeg. Men hvorfor carbonpanseret? Blir det bad-look på det orginale da eller? Får håpe det blir Brock B2 på deg nå da:) Som sagt, vurderer noe som skiller seg litt mindre ut.. :) Men det vurderes kun solgt. Om ikke prisen er rett, beholder jeg det, er ikke akkurat mye jobb å bytte. :) B2ene ville jeg bare vite prisen på, så la inn et bud for å se hva han sa.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Har et forslag til nytt panser; Ta det orginale, lakk det som er uthevet sort og lakk taket samtidig sort;) Da kan du slenge på badlook osvosv:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Har et forslag til nytt panser;Ta det orginale, lakk det som er uthevet sort og lakk taket samtidig sort;) Da kan du slenge på badlook osvosv:) Akkurat det hadde vært kult tror jeg! Iom at bilen er såpass lys! Meeen, marvil er sær, han vil ikke bli gjenkjent i trafikken lenger, så det skjer nok ikke :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Vi får se. Ang tak og panser har den løsningen der vært vurdert, sammen med en del andre. :) Tiden vil vise. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg