zuhr Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 haha, så går jeg mot salg og jeg da ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hva er vel en lørdagskveld uten bilder..? :D :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Den bilen der er rene inspirasjonskilden... En av grunnene til at jeg kjøpte meg ny golf3 :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hehe, såpass.. Takker. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Går det noen gang å få for mye ros? Svaret er NEI! Det er bare å bøye seg i støvet, djiz for en lekker golf du har Marvil!!!! :pray :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Slenger meg på jeg også...:thumb Knalle bilder av en fet tralle! :) Virker som møkka er redd den bilen her, er jo ALLTID ren...sikkert bare for anledningen men..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Hehe, takker.. :) Møkka skjules bra med den fargen, men den ble nok vasket i går for anledningen, ja.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 haha så jævlig bra :P hadde ikke fått tørka av meg morra trynet ennå, å var sikker på at de bildene du la ut var fra grand canyon el no :P så prikk likt ut for meg akkurat :P Fete bilder som vanlig! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hvordan blir det med felger til våren igjen'a? :) Blir det investering av nye eller skal du beholde dem du har? Eller gjøre det som mange gjør for tiden - selge? :rockets Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hehe, ganske spesiell plass, ja.. :) Noen har sikkert sett bilder av srednA sin på samme sted tidligere.. Vet ikke hva som skjer fremover.. Om bilen overlever vinteren har jeg lyst på nye felger, men ikke helt sikker på om det blir kantfelger eller ikke.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 haha så jævlig bra :P hadde ikke fått tørka av meg morra trynet ennå, å var sikker på at de bildene du la ut var fra grand canyon el no :P så prikk likt ut for meg akkurat :P Fete bilder som vanlig! Bildene var utrolig bra som vanlig, ja:thumb Ikke bare du som stusset på hvor det var, olehenri! For gud hvor lenge jeg satt og stirra på det første bildet der, og skjønte heller lite jeg også. Helt til jeg scrolla enda litt nedover, og da gikk det opp et lys for meg;) Likte forøvrig det første bildet best, Marvil. Var en ganske så fin "stemning" der må jeg si. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Enig, syns det første var best. Ble litt lite kontrast på de andre, passer best med litt mørkere biler der.. Flere bilder av Audien på samme sted (side 2, noen bilder fra dagen før på side 1); http://dev.sparklingblue.net/galleri/index.php?folder=/andrebiler/mats/&page=0 (kjørebildene er tatt av en kamerat med Nikon D80, grei linse og noe filter, type rå kombinasjon) :) (tatt på nyeveien mot Oslo/Reinsvoll, eneste negative er at man ikke kan snu før bomstasjonen, noe vi fant ut litt sent) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Sinnsykt fete bilder! :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Dæven du er rå bak kamera ass:D Ps. Bor du langt fra Lillehammer/Hafjell? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Gjøvik ligger omtrent 5 mil sør for Lillehammer, så langt er det ikke nei. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg