Marvil Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hehe, ja, har blitt mye frafall i det siste nå.. :) Vi får prøve å reklamere litt på fredag (om du skal oppover).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 nydlig bil! men ville sensurert skiltene viss eg va deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Takker.. :) Har tenkt på det, men blir mye jobb, og jeg har ikke tilgang på alle bildene.. Men uansett, adressen registrert hos Biltilsynet er 5 timer unna der bilen står (forøvrig med alarm og i lukket garasje). :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Når det gjelder supersporten så skal det være 32,5cm fra nav til hjulbue bak og 31,5 fremme for å få det godkjent... I følge han biltilsynmannen jeg godkjente hos hvertfall... Bra jeg hadde 28 fremme og 29 bak da... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hehe.. :) Var noe lignende på VMAXX også, men det stod i TUV-papirene (på engelsk faktisk). Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har noen her bytta toppakning, og vet sånn ca pris på verksted..? Tenkte å ta min på service, og har en teori om at denne muligens må byttes.. Forøvrig, er det vanlig å gjøre noe ekstra på 150.000km, eller holder det med vanlig service..? Ser AutoData har en laaaang liste over ting.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Tror det skal være full service på 146 000 ? :p tror det stod det på å min, etter jeg hadde hatt fullservice på 113 000. Men det har sikkert noe med siste fulle service du kjørte. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Mye koster en fullservice? :violin: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hehe, kommer sikkert litt an på når man tok siste service, men iflg AutoData var vertfall 150.000 en service som var litt større enn de vanlige (på linje med 60.000, 90.000, 120.000, osv).. Husker ikke helt hva jeg betalte ifjor, men tror kanskje noe rundt 3000 for 120.000-servicen..? Skal ikke garantere noe, bytta en del greier, så vet ikke om det var med eller uten dette.. Billig er det vertfall ikke, noe mente mellom 5 og 10.000 for toppakningbytte.. :( Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Storservice koster rundt 4500kr, var og hørte. Skal også bytte reg.reim på min nå, spurte på Norlie Auto i moss, og de skulle ha 4700kr. Så dagen etter spurte jeg på møller horten og de skulle ha 1900kr (!). Så lønner seg og sjekke litt rundt, men anbefaler deg og velge VW verksted. Iallefall når du bytter reg. reim osv. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Står svær liste over hva som gjøres ved service i serviceheftet ditt. Da får du også sjekket hva som har vært byttet tidligere, og da er det lettere å beregne seg litt frem til hva som du forhåpentligvis slipper denne gang. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Ser man det, ser man det, gåen toppakning :heyyou: Hvilken utmerket anledning til å bytte til noe med litt mer effekt ;) *Friste* Motorkode AAA, maks effekt 174 hestekrefter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hehe, det frister.. :P Får se hva service koster, samt hva som er feil med den, så får vi se.. .) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg ga vel nesten 9000 for fullserivce på 120. Bytta reg reim og balbalbalbalbalblabla. Det var hos Møller. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg ga vel nesten 9000 for fullserivce på 120. Bytta reg reim og balbalbalbalbalblabla. Det var hos Møller. Fysj for en pris, mer enn en byttemotor koster det jo :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg