|Massern| Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Se her ja. Ble det omsider litt senk foran også, og ikke bare feriesenking bak:op Slettes ikke ille. Ble bra resultat, bare å skru det i bånn nå, så blir vi fornøyde:) OT:Ikke mulighet for å få sjekket et skiltnummer for meg nå? Lurer på når bilen skal på EU neste gang skjønner du, ogvegvesen.no funker heller dårlig. Etter hva jeg kan huske så jobber du på BT så:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Hehe, ble seendes litt bedre ut når feriesenkingen forsvant, ja.. :) Send en SMS med regnummeret til 97757084, så kan jeg sjekke nå via SMS-tjenesten til Vegvesenet.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Jepp, uten tvil. Gjør seg med ordentlig senk:) Flotters;) Sender melding nuh. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Vet noen hvor mye jobb det å montere klimaanlegg i G3..? :D Det vanlige kjøle/varmegreiene fungerer svært dårlig når det er varmt ute, så hadde vært morro med noe ala Climatronic som noen G3 er utstyrt med.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 håh det har jeg hørt er en av de verste jobbene du kan begi deg ut på med golf.. Tror nok takluka og vinduene nede er "løsningen" ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hm, tenkte egentlig det.. :P Vinduet nede hjelper ikke allverden, om man ikke har hodet ut vinduet.. Takluke har jeg ikke, men har tenkt tanken med å implementere et Open Air-tak fra en Polo.. Kan jo ikke være så mye jobb, bortsett fra å skjære ut taket fra en vraka Polo, sveise det inn i Golfen, og montere motor et sted. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Tror nok begge tingene du nevner er utroooolig mye jobb, og koster nok mer enn det smaker. Både med tanke på penger og arbeidstimer. Enkleste er nok og kjøpe en liten elektrisk vifte som du kan ha på sigarettenneruttaket:thumb Eller du må gjøre som oss andre uten AC/klima, slite deg igjennom sommeren med uutholdelig varme:) PS: Om du syns det er varmt nå, så ikke kjøp deg skinnseter:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 som jeg skrev i en annen tråd på forumet her så har jeg i allefall på ventoen min fått vekttilegg i vognkortet for aircondition ( som jeg ikke har ), så det er ikke umulig at tvilstrangsynet vil ha et ord med i laget ang ombygging til aircondition.. koster vist en god del for gassen man bruker i de systemene også.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 som jeg skrev i en annen tråd på forumet her så har jeg i allefall på ventoen min fått vekttilegg i vognkortet for aircondition ( som jeg ikke har ), så det er ikke umulig at tvilstrangsynet vil ha et ord med i laget ang ombygging til aircondition.. koster vist en god del for gassen man bruker i de systemene også.. Høres heeelt jalla ut ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 De fleste biler har som merknad i vognkortet hva de forskjellige ekstrautstyrsgreiene veier. AC, ABS (har noen faktisk), takluke (17kg på G3 mener jeg), osv.. Det er bare fordi typegodkjenningen ikke tar hensyn til dette, og oppgir samma egenvekt på alle bilene, så ligger det som merknad hva de forskjellige tingene veier, i tilfelle kontroll osv.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Typisk kostnad for å fylle AC er ca 1000-1500 kroner avhengig av timepris på verksted. Sikkert litt dyrere i storbyene. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hadde i tilfelle blitt å finne en bil hos høggern som hadde klima/AC, og så flytta over delene (og da sluppet påfylling av gass, om det da ikke var tomt).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hadde i tilfelle blitt å finne en bil hos høggern som hadde klima/AC, og så flytta over delene (og da sluppet påfylling av gass, om det da ikke var tomt).. Tvilsomt om du greier å flytte over alt uten å demontere noen rør :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 har AC i min bil, pokker så digg om sommeren spessielt når det er 25+ ute og godt å kjølig i bilen :D Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 har AC i min bil, pokker så digg om sommeren spessielt når det er 25+ ute og godt å kjølig i bilen :D Hysj. :D Har bestilt klare blinklys til sidene nå, satser på at det ikke tar så lang tid.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg