kaliber Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 bilen blir fete for hver dag ser jeg:) bra d! hvis du noen gang i fremtiden får lyst på nye felger må du for all del skaffe deg slike superstar grandeur felger, eller kjør smått og bredt:p kan legge til naboens bil med slike felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ahh, lekker bil og lekre felger :pray Men koster en del de felgene? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ahh, lekker bil og lekre felger :prayMen koster en del de felgene? :wonder yeh;) koster ca 40000,- felgene i norge:p men cirka halve i sverige :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Skruen vil nok stikke litt ut, om ikke alt for mye.Får se det litt an.. :) Som jeg skrev i en tråd for en stund siden, så funker slangeklemme strålende i kombinasjon med teip. Sitter godt:) Dette jeg gjorde på bilen min da jeg hadde 4'er girkule. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ah, ja kan tenke meg det sitter greit festa, sammenligna med å bare presse den nedpå.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jepp, sitter bra. Og trolig det enkleste du kan gjøre innvendig i bilen, som samtidig pynter opp veldig mye:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jepp, sitter bra. Og trolig det enkleste du kan gjøre innvendig i bilen, som samtidig pynter opp veldig mye:) Jepp, fikk montert isted, og det gjorde seg mye.. :) DIY; http://www.bilforumet.no/topic/55751-diy-do-it-yourself-tråd-for-golf-3/?do=findComment&comment=1272545 :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Den blir ikke litt løs når den bare har feste helt nede der da? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hm, sjekka ikke så bra, men det virka som den satt bra.. Får se det an litt.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hmmm.. edndelig fikk du den på ja! ser bra ut! sitter den godt å eller? du spurte for en stund siden om kor mange fingre jeg får inn mellom bakhjule og kjermen,.. jeg fikk inn 3 fingre! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Det ble digg! Merka du noe på kappinga eller? Bedre å gire? Hvor mye kosta 4ér kula? Ny eller brukt? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hmmm.. edndelig fikk du den på ja! ser bra ut! sitter den godt å eller? du spurte for en stund siden om kor mange fingre jeg får inn mellom bakhjule og kjermen,.. jeg fikk inn 3 fingre! Hehe, tok litt tid før jeg gadd sette igang, selv om det var gjort på en halvtime.. :) Virka som den satt godt, men har ikke testa å kjøre med enda.. Hm, oki. Får en fing mellom på min, og har 30mm senkefjærer.. :D Det ble digg!Merka du noe på kappinga eller? Bedre å gire? Hvor mye kosta 4ér kula? Ny eller brukt? Har ikke testa å kjøre med enda, dessverre.. Kappa 3cm, men aner ikke om det merkes på noe måte. Kjøpte kula ny, var like greit siden jeg jobber vegg i vegg med Møller og snakker med dem daglig uansett.. :) Betalte mellom 4-500 mener jeg, var av enellerannen grunn noe dyrere enn hva andre her på forumet har betalt for sine. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 man merker det faktisk relativt godt når man kapper stanga.. får noe kortere ommeråde og gire på..eller i teorien er det lik avstand fra girene, men du slipper og bevege hånda i så store "trekk" som med en lengre stang.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Blir noe mer presis også, ikke så løs og slingrete. Noe man merker etterhvert egentlig :sleeping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Marvil:, du har ikke vurdert å bytte dørmatter kanskje? :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg