Marvil Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Haha, da tipper jeg det treffer siderutene mer enn framrutene.. :D Edit; Det var forøvrig sidekantene jeg mente.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Tror 3-4 cm var ment på girstanga! Og jeg er enig i det i allefall! Hvis du er usikker prøver du litt mindre først, dør du kapper den mer etter 2 dager :P Når du har funnet den høyden du vil ha, bør du i allefall lime fast kula, det gjorde jeg. Uten lim bare sklei den rundt. G3 kula er nemlig gjenget, mens G4 kule er presset nedpå med låsering. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Tok bare noen slanger og litt gummi på stanga jeg, kjekt å kunne få den av igjen også :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hm, funker det med isolasjonstape rundt stanga, nok til at låseringen sitter bra..? Har ikke åpna posen med kula/mansjetten i enda og sett hvordan låsefunksjonen ser ut.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Drit i låsingen, trykk den nedpå du :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Kremt: Drit i låsinga? Hvis du driter i låsinga vil du sitte der med kula i hånda annenhver gang du girer da! Hehe :) Går sikkert å bruke isolasjonsteip, det beste hadde vært å dreid ei foring med presspasning, H7/h7, eller noe sånt. Men det funker sikkert med isolasjonsteip. Jeg har i allefall limt min med to-komponent lim, og jeg angrer ikke akkurat!! Nei, nå skal jeg ute å skru maskin igjen, kjekt å jobbe nattskift som industrimekaniker når det er internett på pc'n :P Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Sitter bra nok min ja, tok jo både slange og gummi inne i kula da, måtte presse den ganske hardt nedpå ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hehe, får se litt på det.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Kremt: Drit i låsinga? Hvis du driter i låsinga vil du sitte der med kula i hånda annenhver gang du girer da! Hehe :) Huh? Man løfter da ikke opp kula når man girer vel?:D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Huh? Man løfter da ikke opp kula når man girer vel?:D hvis man er så høy som marvil, så ska du ikke se bort ifra det :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hehe, Marvil er skummelt høy:op Men du tar rett og slett og surrer masse teip rundt girstanga di. Det jeg gjorde, og funka helt strålende det. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 hvis man er så høy som marvil, så ska du ikke se bort ifra det :D Haha, ja. Og med all effekten under panseret, så har jeg problemer å holde igjen girkula pga trykket.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hm, så såvidt på den festefunksjonaliteten som er originalt på G4-kulene, og tipper det vil sitte mye bedre om man tar av den metallringen og erstatter den med ei slangeklemme i egnet størrelse man kan skru til..? Vil sitte relativt godt (?), og kan fjernes.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hm, så såvidt på den festefunksjonaliteten som er originalt på G4-kulene, og tipper det vil sitte mye bedre om man tar av den metallringen og erstatter den med ei slangeklemme i egnet størrelse man kan skru til..? Vil sitte relativt godt (?), og kan fjernes.. funker sikkert greit med slange klemme så lenge de plast greien knekker. å vil ikke selve skruen på slangeklemmen stikke litt ut? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Skruen vil nok stikke litt ut, om ikke alt for mye. Får se det litt an.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg