Gå til innhold

Sub W og forsterker.

Ranger emnet


suzukiTS

Anbefalte innlegg

Lurte på om denne forsterkeren kan brukes sammen med pioneer Ts-w3004spl

 

Forsterker:

 

Boss IQ-400_4.

4-KANALS FORSTERKER FRA BOSS, 4X210W RMS (4 OHM), 4X400W MAX (2 OHM), 2X800W BROKOBLET, 0.1% THD, SIGNAL TIL STØYFORHOLD >105db.

 

Sub.W:

 

Pioneer TS-W3004SPL

 

3000 Watt

TS-W3004SPL konkurransesubwoofer er på hele 3000 W maksimal utgangseffekt og matchet med de nye Pioneer SPL forsterkerne, vil den bli en vinner i konkurranser, samtidig som den vil være perfekt i vanlige lyttemiljøer. Essensielle finesser er hentet fra toppmodellen TS-W5000SPL, i tillegg til førsteklasses, forbedret lydgjengivelse og effekthåndtering. Den nye doble membranstrukturen tåler ekstreme SPL lydtrykk, mens forsterket, lavtdempende, utslagskontrollert luftopphengssystem forbedrer holdbarheten. Større fleksibilitet på subwoofer-kassene sikrer formidabel lyd, uansett om den er montert i en større eller mindre kasse.

 

18 - 700 Hz

89 dB

3.000 Watt MAX

1.000 Watt RMS

Dobbelsple

---------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Boss IQ-400_4.

4-KANALS FORSTERKER FRA BOSS, 4X210W RMS (4 OHM), 4X400W MAX (2 OHM), 2X800W BROKOBLET, 0.1% THD, SIGNAL TIL STØYFORHOLD >105db.

Selvfølgelig kan disse to brukes sammen, men jeg tviler på resultatet blir no særlig. Bruk søke funksjonen her på forumet og søk på "boss" så finner du nok ganske mange innlegg i negativ retning til disse forsterkerne. Du kan jo begynne med å sjekke hvor store sikringene i denne forsterkeren er, så blir det ganske klart att disse wattene den er oppgitt med absolutt ikke har noen rot i virkeligheten:) Sats heller på en monoblokk av litt bedre kvalitet, kjøp gjerne en brukt en. Ting som høres ut til å være for godt til å være sant er som regel heller ikke det:D

 

PS: Hvor mye du har tenkt å legge i en bassforsterker? Er sikkert noen her inne som har en brukt eller vet om noen nye til fornuftig pris:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om denne forsterkeren kan brukes sammen med pioneer Ts-w3004spl

 

Forsterker:

 

Boss IQ-400_4.

4-KANALS FORSTERKER FRA BOSS, 4X210W RMS (4 OHM), 4X400W MAX (2 OHM), 2X800W BROKOBLET, 0.1% THD, SIGNAL TIL STØYFORHOLD >105db.

 

Sub.W:

 

Pioneer TS-W3004SPL

 

3000 Watt

TS-W3004SPL konkurransesubwoofer er på hele 3000 W maksimal utgangseffekt og matchet med de nye Pioneer SPL forsterkerne, vil den bli en vinner i konkurranser, samtidig som den vil være perfekt i vanlige lyttemiljøer. Essensielle finesser er hentet fra toppmodellen TS-W5000SPL, i tillegg til førsteklasses, forbedret lydgjengivelse og effekthåndtering. Den nye doble membranstrukturen tåler ekstreme SPL lydtrykk, mens forsterket, lavtdempende, utslagskontrollert luftopphengssystem forbedrer holdbarheten. Større fleksibilitet på subwoofer-kassene sikrer formidabel lyd, uansett om den er montert i en større eller mindre kasse.

 

18 - 700 Hz

89 dB

3.000 Watt MAX

1.000 Watt RMS

Dobbelsple

 

 

En regle du burde lære deg, del Boss sin RMS effekt på 4, så har du reel RMS effekt.

- Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges

- (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du vil ha mye for penga. Anbefaller jeg Rockford \, er sinnsykt bra, jeg driver å bytter ut alt av annlegg nå. skal kun ha Rockford

- Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges

- (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer deg sikkert i morgen?! Tror jeg vet litt om den siden her av saken.

Er ikke så farlig Megabillig. Du tar inn ett av dem merkene som han bruker

nå også. Bare at dem er kjøpt på en litt annen måte enn av deg.

 

Hva har dette med saken å gjøre?

 

De som snakker lavt om RF har ikke filla peiling på utstyr, den hjernevasken går ikke med meg. Jeg reparerer mange merker og vet hva som foregår og hva som går igjen hele tiden. Gjør du det, eller han andre karen?

 

Folk snakker veldig varmt om f.eks Soundstream VGA serien. Ingen nevner at disse har mange svakheter. Jeg kan ramse opp til jeg blir grønn i tryne. Fikk et tips om at Helix forsterkerne er knallvarer. Sjekka opp med en av våre reperatører i Norge som har vært borti dem FØR vi starter å selge dette merket. Der er det 2 svake komponenter som vil gi feil etterhvert. Men dette får dere aldri vite fra dem som importerer/selger dem. Så vi vil ikke starte med salg av Helix forsterkere, Sony og Boss er også banned hos oss.

 

Mange som er happy med Boss, kanskje de ikke har prøvd noe skikkelig enda?

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dette med saken å gjøre?

 

De som snakker lavt om RF har ikke filla peiling på utstyr, den hjernevasken går ikke med meg. Jeg reparerer mange merker og vet hva som foregår og hva som går igjen hele tiden. Gjør du det, eller han andre karen?

 

Folk snakker veldig varmt om f.eks Soundstream VGA serien. Ingen nevner at disse har mange svakheter. Jeg kan ramse opp til jeg blir grønn i tryne. Fikk et tips om at Helix forsterkerne er knallvarer. Sjekka opp med en av våre reperatører i Norge som har vært borti dem FØR vi starter å selge dette merket. Der er det 2 svake komponenter som vil gi feil etterhvert. Men dette får dere aldri vite fra dem som importerer/selger dem. Så vi vil ikke starte med salg av Helix forsterkere, Sony og Boss er også banned hos oss.

 

Mange som er happy med Boss, kanskje de ikke har prøvd noe skikkelig enda?

Kanskje du som har så "peil" og er så "seriøs" ikke skal slenge så mye dritt om andre merker her inne på forumet? Folk må få lov til å ha sin mening og jeg mener vi i bransjen bør holde oss for gode til å snakke dritt om hverandres produkter....eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår