bakkje Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Har noen en beskrivelse på hvordan man monterer dette? Jeg vet man må ha ett rør fra "forgasseren" og opp eller noe. Noen som har gjort dette? Bilen er en 97` Polo Colour Consept 1.6 75HK. Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Har noen en beskrivelse på hvordan man monterer dette?Jeg vet man må ha ett rør fra "forgasseren" og opp eller noe. Noen som har gjort dette? Bilen er en 97` Polo Colour Consept 1.6 75HK. ja det med røret fra forgasseren er jo ganske vesentlig :) du bare lager det til slik at det går der det er mye luft å få! kan jo lage røret mye overdimensjonert for å få litt ekko lign lyd i det. men hvis du ser på det orginale luftfilteret(jeg har hvertfall en svart boks i min som luftfilterene ligger i) ser du at det ligger mange slanger inni der som du må kioble på rett for at du f.eks ikke skal tømme motoren for olje! så har du da en vakuum slange osv, denne er for at motoren skal kunne styre åpningen av forvarmer åpningen, svåvidt jeg forstod det hvertfall. du må nesten bare se selv hva som skal være hvor! men fremdeles, er ikke sikker på om dette er det samme på cc 97' som på min 6nf 01 lykke til! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Har noen en beskrivelse på hvordan man monterer dette?Jeg vet man må ha ett rør fra "forgasseren" og opp eller noe. Noen som har gjort dette? Bilen er en 97` Polo Colour Consept 1.6 75HK. MPI eller SPI motor (AEE eller AEA)? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Har noen en beskrivelse på hvordan man monterer dette?Jeg vet man må ha ett rør fra "forgasseren" og opp eller noe. Noen som har gjort dette? Bilen er en 97` Polo Colour Consept 1.6 75HK. Hei! Hva skal du ha for den orginale luftfilter boksen? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Han har vel en AEE motor som jeg har siden jeg har 1,6 75hk 97mod... Vet ikke om G-Yog tar på deg oppdrag med å lage rør...han snakket om det engang... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg