BGGTX Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Noen her som har funnet ut hvor nermest alle 323 med noen år på nakken lekker inn vann i baggasjerommet? Har pellt ut baklyktene men pakningene så fine ut der hvertfall. Det dugger på lykteglassene mine bak også. Kommer det inn i overkant mellom glasset og lykta? Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Lufteventilene. Med årene blir paknigene på disse dårlige. For å finne disse må du av med bakfangeren. Er ein på kvar side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Jaha... Er det pes å få av bakfangeren el? Noen skruer i baggasjerommet bare? Er det greit å kjøpe nye pakninger før jeg skrur av fangeren eller går det fint med litt sillicone? Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Fire skruer i bagasjerommet og eit i kvart hjørne om eg ikkje husker feil. Brukte sikaflex eg. Har ikkje lekket inn noko meir vatn så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Eller som jeg gjorde. Sillicon på fingen og smurte rundt hele ramma som holder pakningen. Funka fint som snus det!! yodude -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg