yellowpolo Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Har lenge vært keen på å bytte ut det kjedelige grå til noe mer knall sort i bilen, men det jeg er mest nyskjerrig på er hva slags teppe er det? Lagt merke til at den har en slags har flate under som vist nok er beskyttende mot evt søl ol.? Noen som vet om hvor jeg kan få anskaffet meg noe "nytt" teppe eller det noe jeg må sette meg fårran symaskinnen og mekke sjøl? Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 PÅ TIDE Å BUMPE OPP DENNE POSTEN LITT. må vell være minst 1 person her som har gjort det før vell? Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo-jenta Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Jeg har sett noen "stoff" matter som har en gul pynte linje rundt med en Polo-logo brodert inn gult.. husker ikke siden, men med litt god tid er den kanskje å søke opp?? Siter http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=72684&item=7978256149&rd=1&ssPageName=WDVW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yogi Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Ise salmakerverksted syr gulvtepper.. du må antagligvis ta med det gamle så de har noe å sy etter.. Under gulvteppe legger de også støydempene matrialer.. Sjekk http://www.iseveien.no/ Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 kult takk for tipset. :) det standar grå/mørke tar snart knekken på meg.. for en farge :S Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg