Gå til innhold

hvite blinklys

Tore

Anbefalte innlegg

Sjekk ut om blinklysa dine er like som de på P11. Hvis de er det, noe jeg er sikker på at de er, så passer P12-blinklys, direkte fra Nissan. Koster vel..300 kroner eller noe, og passer rett på. Sjekk det ut.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

p10 og p11 blinklys er ikke like nei, ingen modeller av p11 har like blinklys som p10...

Bruk en av linkene som primerasri skrev inn til deg du, mange her på forumet som har handlet hvite blinklys fra http://www.needforspeed.co.uk/ uten problemer..:)

ka koster moms og porto på slike da?

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stiv pris for en detalj som egentlig gjør underverker.

Betalte for noen dager siden 512kr til need4speed med den billigste leveringsmåten, forhåpentligvis alt inkludert (regner ikke med at det kommer noe i etterkant).

Den billigste leveringsmåten førte til at Posten ringte på døra mi for å lever pakken, noe som bare var fintfint. Tok omtrentlig en uke fra bestilling til levering. Nå mangler bare Lagunaleppa! yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra performancelights, og det kom på ca. 350 kr. Altså er det bare dumt å kjøpe fra needforspeed..

Det legges ikke ved noen info i forsendelsen om hvor mye den er verdt, så man slipper toll og dritt. Det eneste jeg måtte gjøre for å få pakka var å sende en e-post der jeg ga tollvesenet tillatelse til å åpne og sjekke pakka.

Hadde jeg sendt denne e-posten med en gang hadde jeg sikkert hatt pakka innen en uke, raskt og greier :)

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider