Code-Man Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Er påmeldt å har betalt :) Gleder meg !! Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Jeg var påmeldt som nr 2. wwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *gleder seg* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Kanskje jeg skulle melt meg på melt meg på med 929n men motorbyttet tar lang tid gitt... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 *klappe seg i kjørehanskene* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Originally posted by famir Hyundai er nesten japansk, er det ikke? Slipper den utpå? Vi er vel ikke støere i geografi enn at vi lar en Hyundai Coupe gå som japsebil, bare meld deg på du :) Siter -Bjørn '95 Nissan 200SX (Project Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 spørra pappa pent om jeg kan få låne sonataen...hehe eller haike med rx7? hmmm tenke... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Originally posted by Bjorn Vi er vel ikke støere i geografi enn at vi lar en Hyundai Coupe gå som japsebil, bare meld deg på du :) Og siden mesteparten av bilproduksjonen der borte drives av amerikanske interesser er skikkelige biler også godtatt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Originally posted by Bjorn Vi er vel ikke støere i geografi enn at vi lar en Hyundai Coupe gå som japsebil, bare meld deg på du :) Det er godt ikke alle er like flinke på skolen :) Da er jeg med! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by hfracing spørra pappa pent om jeg kan få låne sonataen...hehe eller haike med rx7? hmmm tenke... Hmm meg du tenkte på harald(hfracing)? Får se om vi får kjøre på prøveskilter da. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Er førerne prioritert etter dem som betalte først, eller er det bare første man til mølla får kjøre først? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Vi har ingen planer om å arrangere køen etter hvem som betalte først, akkurat det blir litt komplisert :) De som gjennomfører første teorikurs kl 08 får kjøre først. Det som er sikkert er iaf at alle som har betalt _får_ kjøre mye :) Siter -Bjørn '95 Nissan 200SX (Project Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by jantore Hmm meg du tenkte på harald(hfracing)? Får se om vi får kjøre på prøveskilter da. Husk at prøveskilter ikke er lov på Våler :( Det er faktisk eierne av banen som forbyr det, og ikke arrangørene.. På rudskogen derimot er det lov med prøveskilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Prøveskilter er ikke lov nei.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Hmm merkelig praksis. De sier at veitrafikkloven gjelder, men nekter prøveskilt ? På årsprøvekjennemerker har man som oftest like god forsikring som alle andre biler så hvilken klausul de benytter seg av for å nekte disse skulle jeg likt å se, men men..... er man eier så er man det doh Har dere ordnet ambulanse i år da ? Brannslukningsapparater hos flaggvaktene kan også lønne seg fant vi ut i fjor :D Lykke til gutter :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Politikken til vålerbanen får du ta opp med dem ;) Ambulanse og brannslukning vet jeg ikke.. er ikke mitt ansvarsområde. Men ts-audien skal jo ikke kjøre så kan ikke helt skjønne vi trenger slikt :D Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg