e321 Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 nesten som jeg syns litt synd på fyren :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Bilen hans er da mye bedre enn på lenge. Dessuten har han selv nevnt at han skal flikke litt, så vi får se over helgen. Kanskje den er strøken da? Er btw ikke bare bakruten det er lakk på, alle rutene, men ikke så mye foran da. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Er btw ikke bare bakruten det er lakk på, alle rutene, men ikke så mye foran da. damndamn Hvordan..? :confused: forklare litt? Denna karen minner meg litt om Nirdaroo..... Bare med styling i stedenfor stereo.. :hammer Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Har mine tvil om at denne bilen noengang kommer til å bli strøken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Han har som en nevnte ikke giddet å ta seg tid til å dekke til hele bilen, ikke noe annet enn det. Derfor har det komt lakk på rutene. I dag har han btw fått på fake bilextra cosworth inntak og cup spoilerene igjen. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Det er jo faen meg sånn at jeg begynner å hate cup vinger nå pga. den støgge bilen der. Så han en kveld nede på "Strandkaien" når han kjørte rundt med frontfangeren hengende å dingle under bilen. Kanskje han skulle lakket frontruten blå også??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hihi, flere bilder? :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 hahaha.. det får meg til å tenke på en 2F2F mitshibichy som jeg har sett en del ganger på nygårdshøyden.. hahaha, omg! luftinntak på taket, masse rustflekker der han har moddet det, etc. samt masse dekaler på sidene, etc. etc. matt, sort og stygg bil! selvsagt jetflyvinge på bakluken. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Ble litt skremt idag. Møtte fyren i en rundkjøring på Nesttun... Ikke noe galt med kjøringen, men hvorfor har han forvillet seg til 'mitt' område liksom? Ny sommerjobb som lakkerer eller'no? Så forresten ut som at 1/3 av bakruten var blitt vasket. Han var i fart, så jeg fikk ikke med meg hvor godt ruten var blitt vasket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Ny sommerjobb som lakkerer eller'no? Ikke hvis du ser på bilen... :bump Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Skulle likt å sett noen flere bilder av denne meget omtalte Vectraen... Den er jo et skrekkens eksempel på hvor mye gale man kan klare å gjøre med en bil. Så forøvrig en flott Skropel Vectra i går som var plommerød, med pen toning på alle rutene, senking og 17" felger. Hadde pen styling i form at skjørter rundt bilen. Det er sånn det skal gjøres. Satse på en mer clean look og mer gjennomført, ikke sånn hjemmemekket lakkering og eksprementering med alt mulig jalla jalla greier. Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Skulle likt å sett noen flere bilder av denne meget omtalte Vectraen... Den er jo et skrekkens eksempel på hvor mye gale man kan klare å gjøre med en bil. Så forøvrig en flott Skropel Vectra i går som var plommerød, med pen toning på alle rutene, senking og 17" felger. Hadde pen styling i form at skjørter rundt bilen. Det er sånn det skal gjøres. Satse på en mer clean look og mer gjennomført, ikke sånn hjemmemekket lakkering og eksprementering med alt mulig jalla jalla greier. Devil Nå kan jo alle prøve å tippe hva han har gjort med bilen nå... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avest Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Nå kan jo alle prøve å tippe hva han har gjort med bilen nå... lakka på nytt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Nå kan jo alle prøve å tippe hva han har gjort med bilen nå... Hva da? Satt på spinnere?? :afro Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Nå kan jo alle prøve å tippe hva han har gjort med bilen nå... Forhåpentligvis har han smelt bilen igjen!!! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg