Stingah Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Samtidig er det vel ikke noe tvil om at vag sine deler har en helt annen kvalitet enn f.eks rieger. Tåler en trøkk. For ikke å snakke om passform :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ja må si meg enig der med Stingah.... Har prøvd mye, men orginaldeler er jo å foretrekke kvalitetmessig fremfor noe annet. Men orginaldeler ser sjelden så bra ut som f.eks Rieger eller Seidel osv... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Det er jo nøyaktig her Golf IV har r32 :) Nydelig Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Word... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jepp var ikke ment som noe sleivspark mot andre merker eller typer av styling... synes bare man skal holde seg til ett tema og ikke blande. Men det er bare min skrudde mening da :D Helt enig..blir som en golf jeg fant på finn.no igår..en helvettes schvæær frontleppe..THAT`S it..ingenting annet..hehe..blir helt feil..men smaken er som baken..den er alltid delt i 2, og noen ganger lukter den drit:ass :hammer Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 utrolig gjennomført ass, knall bra arbeid. Gleder meg til flere nye bilder ;) Tok meg den friheten i å modde bilen din men litt mørke ruter og senk i photoshop, men vet ikke om jeg skal legge ut? vil ikke ødelegge spenningen med nye bilder av bilen med disse modifiseringen på plass ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hjertelig takk... Gøy å høre at du likte arbeidet :) Du kan gjerne sende det bildet på mail... evt legge meg til på msn... mhauglie@hotmail.com Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Du bare MÅ ha denne nå marius: http://www.ebay.se/viItem?ItemId=104751650937 Haha Kanskje du finner deg noen R32-sko eller en bora-genser og? Hihi Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Tenkte jeg sku ta den Rosa jeg :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hehe... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Du bare MÅ ha denne nå marius:http://www.ebay.se/viItem?ItemId=104751650937 Haha Kanskje du finner deg noen R32-sko eller en bora-genser og? Hihi Huff, den var harry! Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Idag har jeg vært hos Sharif å fått på Senter ringer til felgene så de ikke sitter så løst samt å montere 5mm spacere bak. Planen var egentlig å sette disse foran iogmed at jeg ikke få senket bilen nok... MEN 5mm er IKKE nok. Ettersom felgene er så brede har jeg besluttet å valse ut hjulbuene foran og montere 10mm spacere der. Dette er mitt siste håp i å få bilen lavere med de felgene jeg har nå... Har også fått mail fra direktøren i Milltek som tilbyr meg erstatningsdeler for det som ikke passet i forbindelse med eksosanlegget, så da blir det ordning på dette også. Jobber med anlegget om dagen men sliter med å få tak på noe rimelig glass til å ha over forsterkeren så om noen sitter på tips skrik ut.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Kom deg på msn marius! ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 valse når bilen er ferdig...det er surt...da vil mest sannsynlig lakken sprekke under i skjermen..ikke nødvendigvis synlig da=)men du vil få en slags falm der hjulbuen er valset...ikke no som synes så veldig godt men det er dritt da...surt at det ikke passet med en gang da arra..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Idag har jeg vært hos Sharif å fått på Senter ringer til felgene så de ikke sitter så løst samt å montere 5mm spacere bak. Planen var egentlig å sette disse foran iogmed at jeg ikke få senket bilen nok... MEN 5mm er IKKE nok. Ettersom felgene er så brede har jeg besluttet å valse ut hjulbuene foran og montere 10mm spacere der. Dette er mitt siste håp i å få bilen lavere med de felgene jeg har nå... Har også fått mail fra direktøren i Milltek som tilbyr meg erstatningsdeler for det som ikke passet i forbindelse med eksosanlegget, så da blir det ordning på dette også. Jobber med anlegget om dagen men sliter med å få tak på noe rimelig glass til å ha over forsterkeren så om noen sitter på tips skrik ut.... jeg prøvde og 5mm spacer, holdt ikke.... 7,5mm eller 10mm burde holde.. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg