Merog Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ja du hadde flaks med det rattet der Marius hehe Du tok en rå sjanse på å selge det gamle før det nye var kjøpt ;) Vi ble enige om att det var lurest å la noen på møller bytte rattet, er det noe jeg IKKE vil tukle med så er det sikkerhets detaljer i en bil! Dere kan spørre marius om hva han sier om att jeg er pirkete på slike ting, eller generelt når det gjelder el nett og slik også i bil!!! hehe Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ja er det noen som er redd for å åpne sikringsboksen er det deg :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 marius du er SLEEEEM! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 marius du er SLEEEEM! Ja, syns det kanskje er litt småfrekt at han tyr til slike midler jeg Singh! Handler bare ratt uten videre konsultasjon med oss andre medmennesker! Herregud, det for da være måte på...;) Hehe..:thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 det var bare en diskusjon eller noe han ikke ville fortelle meg som jeg vil vite.. derfor måtte jeg bare skrive det;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 radio trim arrakiss?? hva er det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hehe...NOEN ting må man ha for seg selv... men trøst dere med at alt som kommer inn i bilen vil bli vist frem med stolthet :) Radio-trim.. vel jeg fant ikke på noe bedre ord på Norsk, men det er hvertfall de listene som skal sitte rundt radioen og climaen etc. i børstet Alu! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 oki..hehe..daså=)det har jeg heldigvis..=)morsomt ord=) ja,snakka med lakkeren i dag og han er keen på å begynne karroserijobben fort som faen=)morro!!!!! og henta 20" i dag oxo=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Da har jeg akkurat vært å sjekket hvordan eksosanlegget vil passe for å slippe å støte på fremtidige overraskelser... Passformen ser ut til å bli ekstremt bra, men mangler bakfangeren for å få 100% svar på den saken. Men alt i alt så det bra ut.. Lite med bilder men var bare en liten test på passform. På vei i garasjen MÅTTE jeg jo klare å punktere... også jeg som HATER sorte stålfelger da:puke Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Så nå har du 3 17" og 1 15"? :p Er det r32-eksosen du snakker om her? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Neida.. jeg har 15" hele veien... men kjedelig med 3 alu felger å en STYGG sort stålfelg.... Jepp R32 eksosen ja :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 jeg vil ha den R32 eksosen din:P Den sååå nice ut:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Da har jeg blitt den lykkelige eier av en ProjektZwo Bora Frontfanger som skal pryde fronten av bilen min! Gjorde et røverkjøp fra en tysker så litt heldig skal man være oppi elendigheten :D Blir nok moddet bittelitt men ikke noe stort.. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Var FET den da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Vanligvis SVINDYRE deler... så jeg er ganske fornøyd med dealen jeg fikk :) Stay tuned!! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg