ArraKiss Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Fk Silverline og KW er jo det det stort sett går i blant folk om jeg ikke tar mye feil...H&R hadde jeg på Audien min å var meget fornøyd med det.... Kvalitetssett som koster litt mer! Men disse er også rustfrie.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Viktig for meg at det er rustfritt... Skal bruke bilen på vinterstid og :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Du må jo ta disse da! De er jo über fete!Og sikkert ikke så mange andre som har slike! Jeg har slike på bestillingslista mi til BMW'n i 9,5x19 :) Feite felger! Bra prosjekt, men det går ikke så fort framover :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hva tror du om dette? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FK-Highsport-Coilover-Kit-VW-Golf-Jetta-MK4-4-IV-Bora_W0QQitemZ8043535677QQcategoryZ33586QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg har slike på bestillingslista mi til BMW'n i 9,5x19 :)Feite felger! Bra prosjekt, men det går ikke så fort framover :D Jepp, blir slike på bilen min også :) Nei, hehe.. med budsjett på en del kroner, og deler som ikke kommer i tide så går det smått... men har ikke satt datoen til ferdigstillelse før Juli heller så jeg har det ikke travelt :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hva tror du om dette? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FK-Highsport-Coilover-Kit-VW-Golf-Jetta-MK4-4-IV-Bora_W0QQitemZ8043535677QQcategoryZ33586QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Tror ikke det er det dummeste kjøpet nei :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Sweet.. Men et spørsmål til: Når man kjøper justerbart senkesett, kan man justere det opp til normal høyde? Tenker på vinterstid etc. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 ikke helt normal høyde,bilen blir automatisk senkett littegran..supersport senker det med 30mm etter kun montert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ja, her går det sakte men sikkert fremover... Til Helga skal det meste av interiør stæsj monteres inn i bilen.. Blå alarmdioder, R32 Radiobur, R32 Luftyser, stereokabler og Voltmeter, Oljetrykk + vakuumeter skal forsøkes montert! På Fredag får jeg lakk til å dekke bil og deler med (Takk til Top Gun) samt at R32 eksosen er på vei... Har handlet meg stereo også, det ble 2 stk Rockford Fosgate P210S4 10" og en Rockford Fosgate P6001BD Monoblokk som skal drive disse. Alt tilbehør handlet jeg av Pål, på Morel.no... SKIKKELIG kvalitetskabler og accessories, anbefales!!! Forutenom at det blir lukket kasse vil jeg ikke avsløre mer detaljer om installasjonen riktig ennå.... Bilder av Stereo: Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Dette blir bra.. :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg vet :D Blitt av bildene av installasjonen din egentlig? Savner bildene i tråden din? Nei DÆVEN, nå var dem der gitt.. kunne sverge på at jeg ikke fant dem de siste 15 gangene jeg lette... lol Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Dette med voltmeter osv. Har du bilde av det? Kunne virkelig tenkt meg digitalt som kunne stå over spillern.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Det er de jeg har lagt ut bilde av tidligere i tråden... 3 stk instrumenter som skal inn i lomma over spilleren :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Aha.. så det nå.. Men er de digitale? De så veldig fete ut i allefall.. :) Lykke til Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Nei de er ikke digitale.. men de er utrolig fete:) Gleder meg til å få de montert, selvom de sikkert kommer til å skape litt hodebry :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg