ArraKiss Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Vel som jeg lovet skulle jeg bli bedre på oppdateringer så her kommer en liten en til... Eller rettere sagt bilder av det som har ankommet den siste tiden! 3 stk Instrumenter; Voltmeter, Oljetrykk og Vacuummeter! R pedaler, 2 stk blå alarmdioder, Div emblemer og holder til Instrumentene! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 3 stk Instrumenter; Voltmeter, Oljetrykk og Vacuummeter! Hvor har du handlet dette? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 si fra når du har koblet de instrumentene.. har alltid ønsket slike, men er i tvil på hvor vanskelig de er å koble egentlig.. passer de inn over spillern? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Dette kjøpte jeg av http://www.zerotek.net i USA... MEGET hyggelige folk og pakka tok 4 dager til meg rett på døra! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 si fra når du har koblet de instrumentene.. har alltid ønsket slike, men er i tvil på hvor vanskelig de er å koble egentlig.. passer de inn over spillern? Kommer nok en del bilder i forbindelse med oppkopling ja... disse skal inn over spilleren :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Julaften! R32 Dyser i hus... :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Julaften! R32 Dyser i hus... :D Sugen på sanne selv, ser mye bedre ut enn de orginale!!! Ta non bilder av monteringen da... :) Er vel litt mekk for å legge opp lendingene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Blir massevis av bilder når monteringen er igang.... bare jeg får det helsikkes W8 taklyset nå så kan jeg begynne.... :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Blir massevis av bilder når monteringen er igang.... bare jeg får det helsikkes W8 taklyset nå så kan jeg begynne.... :) :D Haha...Vet åssen det er å gå å vente på deler... Du må dra opp en ledning til taklyset oxo..I A-stolpen, men det vet du vel... Kult med mer lys i dashen/taket!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ja jeg HATER å vente... Tålmodighet er ikke min greie *sukk* Jepp, har studert nøye måten dette skal legges opp på :) Tror det blir meget bra når alt er koplet opp og funker som det skal! Neste på ønskelista nå er ettermontering av Cruise Control og Org. Navi.... Men de penga de penga.... Lista er for lang allerede så det får vente :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 cruise-control er nok mere arbeid enn hva de fleste aner.. bare så det er sagt :) har en mekaniker som sa han kunne gjøre det for meg, men var myyye arbeid... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Bruker du lakkerer fra Oslo Arrakiss? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Stingah: Jeg bruker ArtRacing i Brumundal til denne jobben når jeg skal gjøre det! De tar 2500,- for komplett sett med jobb ferdig montert! Oleee: Jeg bruker ikke lakkerer i Oslo nei... Skal bruke Roadrunnercustom.com Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Oleee: Jeg brukker ikke lakkerer i Oslo nei... Skal bruke Roadrunnercustom.com Ah, okey..:) Bare lurte...siden begge to bor i Oslo! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Stingah: Jeg bruker ArtRacing i Brumundal til denne jobben når jeg skal gjøre det! De tar 2500,- for komplett sett med jobb ferdig montert! Oleee: Jeg bruker ikke lakkerer i Oslo nei... Skal bruke Roadrunnercustom.com det var ikke gal pris det! har utrolig lyst på det selv når jeg kjører langs e6 hver sommer og påske.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg