Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 "VOLUME 2" ACR - Mo i Rana 26-28 August

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott Nismo!

Jeg har viking for handen hvis det er et ønske, ta kontakt med meg.

Og husk at falken tok 1200 kr for å kjøre omegan til mo, og viking kom til å ta 800 kr.

Og ja, værsting biler kommer, så hadde vært knall å hatt de i 1 løp for å lage litt action.(ikke det at de ikke er action på banene fra før av)

 

Prøvde å sende deg en PM for en stund siden men fikk ikke noe svar. Hvis du kunne ordne bergingsbil send meg en mail på morten@sommertreff.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer, du har en meget pen bil :)

 

Takker.

Kommer vel i selskap med en RS2 og muligens en Merce 300 AMG sak!

 

 

Nismo:

Hadde det vært mulighet for litt mørkekjøring?

Tenker da i forbindelse med fotografering og ikke noe jalla/hastighetskjøring.Blir fine bilder når det er litt mørkt.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Kommer vel i selskap med en RS2 og muligens en Merce 300 AMG sak!

 

 

Nismo:

Hadde det vært mulighet for litt mørkekjøring?

Tenker da i forbindelse med fotografering og ikke noe jalla/hastighetskjøring.Blir fine bilder når det er litt mørkt.

 

Ja det skal vi få til. Tenker å ta litt bilder og sånt selv og etter banen stenges, og så blir det sikkert litt filming hvis det funker i mørket da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du fådd som pris på lydanlegget da Nismo?

Hvem har du hørt med?

Skal du fåresten kjøre med din bil på bana?

 

Hilsen Øyvind.

 

 

Vi startet på øverste hylle med å sjekke pris på lyd/lys/scene og venter på et skriftlig tilbud fra Lydteamet i Bodø. Men andre tips/tilbud kan vurderes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi startet på øverste hylle med å sjekke pris på lyd/lys/scene og venter på et skriftlig tilbud fra Lydteamet i Bodø. Men andre tips/tilbud kan vurderes:)

 

Det er jo et lyd,scene,lys firma på Mo å da. Heter micmo lyd og lys hvis jeg ikke tar helt feil. Er ikke helt sikker. Det blir jo litt kortere vei for dem og da kan det jo hende at det blir mer gunstige priser. Men Lydteamet er flinke og gir gode priser dem. Prøver bare og hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et lyd,scene,lys firma på Mo å da. Heter micmo lyd og lys hvis jeg ikke tar helt feil. Er ikke helt sikker. Det blir jo litt kortere vei for dem og da kan det jo hende at det blir mer gunstige priser. Men Lydteamet er flinke og gir gode priser dem. Prøver bare og hjelpe :)

 

 

Micmo ja, har hørt MYE bra om dem. Mye lyd!

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

 

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår