Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 "VOLUME 2" ACR - Mo i Rana 26-28 August

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Lager like greit en ny tråd om neste treff.

 

Som dere sikkert vet så er det ennå et sommertreff igjen på kalenderen i år, og vi håper det skal bli større og bedre enn sist:) Litt oppdateringer på nettsiden kommer straks men galleriet er fortsatt oppe på http://www.sommertreff.no

 

Planer for høst treffet er det masse av, men vi får nok ikke tid til alt så her må dere komme med synspunkter og ønsker.

 

Det jeg erfarte nå sist var at Søndagen ble litt "kjedelig" og vi skulle hatt litt mere ting som skjedde under hele helgen. Breisladden trakk jo enormt med folk, og tror også at andre lignende ting kan være bra. Vi skal også gjøre vårt beste for at ting skal gå fort unna med gjennomføringen av slike konkurranser.

 

Hva vil dere ha?

 

Breisladd - Alle kjenner jo til dette:) Ligge mest mulig bredt og lage masse røyk. Minus er at det er stort sett bare motorsterke RWD som kan delta.

 

Akstest/ 201m - Aks test hvor førstemann i mål går videre og slik går det fortløpende til bare en bil står igjen som vinner:)

 

Sommertreff stage - Vi lager en kort men krevende løype som alle kan kjøre med hvilken som helst bil. Helst med partier der man drar nytte av god aks, bra veigrep og presis kjøring.

 

Dele inn kjøringen i "rask" og "rolig" tempo slik at dem som vil kjøre sakte kan kjøre sammen når det blir satt opp tid til dette.

 

Kom med forslag og meninger.

 

Mvh

Sommertreff Crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lager like greit en ny tråd om neste treff.

 

 

Sommertreff stage - Vi lager en kort men krevende løype som alle kan kjøre med hvilken som helst bil. Helst med partier der man drar nytte av god aks, bra veigrep og presis kjøring.

 

 

Mvh

Sommertreff Crew

 

Passer meg utmerket :D

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breisladd - Supert forrige treff! Dette er virkelig noe som publikum liker, og er nesten et must på neste treff.

Aks/201m - Dette er en god idé, men kanskje lurt å dele inn i to klasser? (mye/lite hk)

Stage - Ser for meg at dette vil "stjele" mye banetid, iom at det må rigges opp løype osv. Men, klarer dere å sette dette opp RASKT, er det en god íde.

 

Å dele kjøringen opp i raskt og rolig tempo ser jeg lite poeng i da høyeste tillate hastighet faktisk er 80kmt på bane. De som vil "sette gode tider" får heller ordne seg med lisens og kjøre aktivt utenom slike treff.

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Takk for et kjempe fint treff sist. Her kommer litt synspunkter på hva som kan gjøre det mer innholdsrikt.

 

Musikk, kan dere ikke ha en DJ eller noen som kan spille bra musikk til å gjøre dette hele helgen, det er ikke alle som syns det er så kult med bare motor lyd. Tenker spesielt på damene, å dem trenger vi. Å ha en speaker som er kjempe intr i det som skjer er også en god ide, da må det være et speaker anlegg som deles med musikken , dvs. Det høres over hele området der det er folk og ikke slutter å funke på søndag :)

 

Breisladd er absolutt et bra tiltak som trekker mye folk, men kom litt raskere i gang og ikke bruk så lang tid på dette. Aks med utslags metoden syns jeg ikke noe om siden det fort kan bli mye kjøring for dem som vinner. Og det er ikke helt heldig for bilen. Jeg hadde ikke stilt opp på dette med en slik metode pga slitasjen. Kan jo la vær å satse alt men da er det ikke noe vits å stille :)

 

Ferdighets kjøring er kjempe greier, man trenger ikke så stor motor så lenge understell og bremser er bra. Her er det mange som har muligheter for å ha det moro og ikke minst komme langt opp på lista.

 

Øl og mat telt syns jeg hadde vært en ide, men å ha fulle folk på området der biler til flere millioner står syns jeg ikke noe om så dette må det bli skikk på. Vakthold!!!! Hvor var disse sist, så ikke noe til det jeg, var mye flasker som ble slengt rundt på ustillingsområdet og til og med på banen, ikke bra.

 

Sett ut flere søppelbøtter slik at det ikke bare blir sluppet ned på baken det man har i hendene, ikke alle som gidder å leite etter bøtta.

 

Bilstereo konkurransen var vel ikke helt slik den skulle være så det burde vell tas til etterretning, Premieutdeling uten speakeranlegg, NEI.

 

Det er kanskje litt seint å holde banekjøring åpnet til 19-20. Syns 16 er et greit tidspunkt å avslutte på, spesielt for dem som skal kjøre litt hjem også.

 

Ellers et kjempe arrangemang, håper på like godt vær enda flere folk og enda mer blå røyk :) Jeg kan desverre ikke kjøre bredt med min så det får andre gjøre :)

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel mase litt mere helt til Nismo svarer, bergingsbil MÅ være på plass!

(dårlig samvittghet siden vi stoppa hele banekjøringa pga vi kjørte av banene me omegan.)

 

Og er det mulighet for familiekjøring?

Og ha et værsting løp, me de bilene som har mest motor kjører.

Og mere servering til kanskje litt mere gunstige priser ?

Ellers synes jeg treffet som var nå var høyst genialt!

MERE FOLK!:)

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

 

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel mase litt mere helt til Nismo svarer, bergingsbil MÅ være på plass!

(dårlig samvittghet siden vi stoppa hele banekjøringa pga vi kjørte av banene me omegan.)

 

Og er det mulighet for familiekjøring?

Og ha et værsting løp, me de bilene som har mest motor kjører.

Og mere servering til kanskje litt mere gunstige priser ?

Ellers synes jeg treffet som var nå var høyst genialt!

MERE FOLK!:)

 

 

En bergingsbil skal vi få på plass, det er helt sikkert:)

 

Blir trolig litt mere servering med bla a øl og rusbrus.

 

Vakthold fra folk som vet hva de holder på med (det har vi ennå ikke klart å få tak i i Mo i Rana området) Prisene blir vel uendret vil jeg tro.

 

Værsting løp....ja da må det jo komme noen skikkelige værstinger da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest ting har dere allerede sagt. Del 1 hva greit men del 2 kan blir kjempegreit hvis vi (folket) få mer forsjellige attraksjoner og aktiviteter.

Også mer ting som man kan kjøpe, f.eks. bildeler, trimming informasjoner, nyheter men ikke kun for en biltype men for flere typer.

Også er det en god ting (kjenner jeg fra Tyskland) dersom dere har (nydelig) jenter som kan danser eller som kan bringer noen å drikke og spise for eksample. Altså at folket kommer i rett stemning :) :)

Guttene her i forum har so mye bra forslag. Godkjenne dette og del 2 blir topp.

Vi snx...

 

Gr33tinx, Ruffneck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Nismo!

Jeg har viking for handen hvis det er et ønske, ta kontakt med meg.

Og husk at falken tok 1200 kr for å kjøre omegan til mo, og viking kom til å ta 800 kr.

Og ja, værsting biler kommer, så hadde vært knall å hatt de i 1 løp for å lage litt action.(ikke det at de ikke er action på banene fra før av)

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

 

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo morten, syns 10-12 juni treffet var kanon bra jeg :)

jeg koste meg på banen hele helgen,ble mest litt rolige runder på meg (spare litt dekk å bremser til august treffet) men hadde det gøy uansett !!

 

breisladd+aks konkuranse og noen sommertreff babes er mitt tips til august treffet :D

håper været blir like bra som sist, uansett bra jobba alle i sommertreff.no :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår