Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 "VOLUME 2" ACR - Mo i Rana 26-28 August

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Synes R dekka satt overaskende bra på vått:-)

Subaru Imprezane kjørte rundetider fra 1:47 (GT RA./standar dekk)

1:51 (GT.Wagon./Slicks) 1:55 (GT.W./standar dekk) 1:56 (RX./Slicks)

Tidene er målt på havtørt på Søndag.

Den 1,47 tiden tar jeg med en klype salt... Vi kjørte 2 1,46 runder etter hverandre med Lotus'n. Og tviler sterkt på at den Subaruen holder følge...Vi kjørte og rundt 1,50 med den hvite RA'n som har rundt 300hk og bra bane oppsett..

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

 

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den 1,47 tiden tar jeg med en klype salt... Vi kjørte 2 1,46 runder etter hverandre med Lotus'n. Og tviler sterkt på at den Subaruen holder følge...Vi kjørte og rundt 1,50 med den hvite RA'n som har rundt 300hk og bra bane oppsett..

 

Nå blir iallefall jeg forvirra... Var det flere hvite impreza RA der oppe? Hvilken impreza er det snakk om som kjørte 1.47? Jeg trodde det var den hvite jeg, men det er tydeligvis ikke det siden du sier dere kjørte med den... Det var vel den eneste imprezaen jeg så det sto RA bakpå.. La forøvrig merke til at Rydningen MR2`n var blitt kjappere siden i fjor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et av de bedre treffa jeg har vært på mht miljø og banekvalitet.

 

Et bra opplegg som jeg håper kommer til å vare.Været er jo det eneste en ikke kan gjøre noe med, så det er like greit å innfinne seg med at det kan bli regn hele tiden.Tragisk med den skuren rett før 201 metern begynte.

Banekjøringa gikk helt topp med kun noen få smeller (med tanke på regnføret) selv om det kanskje ble litt dyrt for en S3?

For min egen del ble det noe kjøring, men med + i cambervinkel og harde F1 dekk fra ifjor så understyrte den som en Audi (no offense).Men morro var det lell, tok jo longest distance :D

 

Må nesten rette en takk til arrangørene, RRS/acr-folka og alle de hyggelige deltakerne.

 

Mvh Morten

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT RA. var det den hvite? Hvorfor var det ingen av dere som satset da jeg kjørte? Jeg savnet litt fighting der oppe, men stort sett alle vek. Eneste bilen jeg virkelig fikk en liten fight med var overaskende nok en gammel Nissan Silvia av ukjent art... 1.47 er forøvrig en veldig god tid. Hva brukte dere til å måle tidene? Gps?

 

Den hvite er RA ja.

RA,n kjørte ca 1:59 på vått og en Blå GT 2:01.

Brukte stoppe klokke.

Syntes bilen din gikk meget bra og lå bra på vått, men så ikke

deg når det tørka opp på søndag.

Tok du no tider da?

Vi får sørge for litt fighting neste år :-) men med tanke

på at hjemmturen er 100mil så tør ikke alle ta den helt ut.

Har vel ny bil med snurre da, så spørs om ikke den kommer på

bilhenger ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1,47 tiden tar jeg med en klype salt... Vi kjørte 2 1,46 runder etter hverandre med Lotus'n. Og tviler sterkt på at den Subaruen holder følge...Vi kjørte og rundt 1,50 med den hvite RA'n som har rundt 300hk og bra bane oppsett..

 

Nå ble jeg litt forvirra også, for detvar tidligere eier av Din RA

som oppga tiden 1:47:xx men da er jeg feilinformert, så da

skal jeg rette opp i det og så sier vi 1:50:xx på deg ??

Kjørte du den tiden på søndag når det var halvtørt, eller

var det tiden på lørdag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvite er RA ja.

RA,n kjørte ca 1:59 på vått og en Blå GT 2:01.

Brukte stoppe klokke.

Syntes bilen din gikk meget bra og lå bra på vått, men så ikke

deg når det tørka opp på søndag.

Tok du no tider da?

Vi får sørge for litt fighting neste år :-) men med tanke

på at hjemmturen er 100mil så tør ikke alle ta den helt ut.

Har vel ny bil med snurre da, så spørs om ikke den kommer på

bilhenger ;-)

 

Aha, triggerhappy med stoppeklokke ;-)

Jeg greide å kjøre bremseskivene mine til hælvete på lørdagen, så kjøring på søndag ble desverre uaktuelt. Det hjalp vel også på at jeg selv ikke tørka opp før langt på dag... Typisk at det skulle tørke opp da....

Jeg hadde ir laptimer med senderen plassert ved mållinja. Kjørte beste rundetid på vått på 2.00.26 og beste 1.53.96 da det ble nesten tørt på lørdag. Dunlop SP9000 egner seg nok bedre på vått enn tørt, for jeg hadde egentlig håpt på tider ned mot 1.50 i år, men men. Det var da morro lell :smilbmw

Hjemturen min er kun 72mil, men man tar da i for det. Er ikke så ofte man får testet redskapen.. Så man får bare glede seg til neste år nå. Satse på at man greier å komme seg oppover to turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1,47 tiden tar jeg med en klype salt... Vi kjørte 2 1,46 runder etter hverandre med Lotus'n. Og tviler sterkt på at den Subaruen holder følge...Vi kjørte og rundt 1,50 med den hvite RA'n som har rundt 300hk og bra bane oppsett..

 

Tror ikke tidene er så rav gæli.. kjørte noen runder med disse utpå. Ikke bare hester som ordner lave rundetider. De presset på ganske bra ute på banen og kjørte bra linjer

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT RA. var det den hvite? Hvorfor var det ingen av dere som satset da jeg kjørte? Jeg savnet litt fighting der oppe, men stort sett alle vek. Eneste bilen jeg virkelig fikk en liten fight med var overaskende nok en gammel Nissan Silvia av ukjent art... 1.47 er forøvrig en veldig god tid. Hva brukte dere til å måle tidene? Gps?

 

Denne?

skage8.jpg

skage9.jpg

isåfall har denne motor fra en 200SX og ca 300hk sist jeg hørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ir laptimer med senderen plassert ved mållinja. Kjørte beste rundetid på vått på 2.00.26 og beste 1.53.96 da det ble nesten tørt på lørdag. Dunlop SP9000 egner seg nok bedre på vått enn tørt, for jeg hadde egentlig håpt på tider ned mot 1.50 i år, men men.

Det lukter ned mot 1:50 tider med R-dekk på din, så neste år får du

ta med r-dekk og ekstra skiver ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter ned mot 1:50 tider med R-dekk på din, så neste år får du

ta med r-dekk og ekstra skiver ;-)

 

Tror faktisk jeg skal greie å se 1.50 tallet med gatedekk. Kom jo ned på 1.53 på andre runde på tørt! Bare mer kjøretrening nå så....

Det blir bedre skiver og klosser neste år, så da kan man jo hente litt der også håper jeg

 

Audi_S4R. Ja, det må være den der. Husket at det sto Silvia Turbo bak på den, men det var vel ikke så mange sånne der oppe, eller? Og som Arvid skriver, den dro ikke mye ifra på langstrekket, 300Hk vs 195Hk bør merkes bedre enn et der vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer enda fler fra oss neste år;-)

Har kjørt 40 mil med RX,n på ACR i helgen og

var veldig fornøyde vi.

 

Det eneste jeg savna var et førermøte for dem som ikke har kjørt

på bane/banen før. Hvar noen nesten ulykker som kunne vært unngått.

Så ikke noe Blåflagg?? og kjøre man sakte grunnet kjøling eller andre problemer så er det ikke lurt å ligge i f.eks utgangen av en S

kombinasjon som går i 140-160 km/t

Men det var mange som var flinke til å sleppe frem Rundetider jegerne.

På toppen av banen før det går nedover burde det ikke vært lov å Drifte

da det var mye snurring og dritt som kom ut i svingen Der?

Takker igjen for en fin helg og masse hyggelige Treff Arangsjører!!

140 OG 160 kmt... dere vet at det ikke er lov å kjøre over 100? hehehehe dragcar

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

 

 

 

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

140 OG 160 kmt... dere vet at det ikke er lov å kjøre over 100? hehehehe dragcar

 

Yeah right Devil

 

Men om noen har bilder av meg(bilen min) under kjøring, så hadde jeg blitt veldig takknemlig om de kunne ha sendt noen til meg på mail.. Amatørfotografen jeg hadde med meg glemte å ta bilder!!??

Sort BMW E30 M3

mail. espen(a)arobil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår