Gå til innhold

Noen spm om Evo 1


K4Ng0|

Anbefalte innlegg

Vel det er ikke så lett å finne dem med ratte på rett side men dette er noe som også kan bygges om. For i Japan finnes det en god del fine eksemplarer av Evo 1 til 3. Ser av importøren min har en evo 2 på hjemmesida hans: http://www.need4speed.no/index.php?option=com_content&task=view&id=55&Itemid=25

Ser at den er litt lurvete i lakken men det gaår jo ann å fikses. Ta kontakt med han eller annen importør som f.eks disse http://www.japanauto.no eller http://www.tp-r.com og forhør deg litt om pris og lignene. Du vil garantert bli den første med evo 1 i landet :) Lykke til!

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips:

 

Skulle "jeg" kjøpt evo med det karosseriet, så ville jeg nok gått for en Evo 3, da denne har større turbo, nyere type manifoild, mer krutt og har det alle evo 1-2 eiere har, nemlig det fineste bodykittet !

 

Hvis man leser litt på utenlandske sider, er det slik at stort sett alle som har Galant VR-4 eller Lancer Evo 1-2 er ute etter Evo 3 Deler !

 

Men dette er min mening =P

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips:

 

Skulle "jeg" kjøpt evo med det karosseriet, så ville jeg nok gått for en Evo 3, da denne har større turbo, nyere type manifoild, mer krutt og har det alle evo 1-2 eiere har, nemlig det fineste bodykittet !

 

Hvis man leser litt på utenlandske sider, er det slik at stort sett alle som har Galant VR-4 eller Lancer Evo 1-2 er ute etter Evo 3 Deler !

 

Men dette er min mening =P

 

Helt enig, men både bilen og tollen blir dyrere på evo 3, i forhold til 1 og 2

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Den er mulig å få tak i med rattet på rett side.

.

 

Nope. Kun høyre ratt. De venstre modellene er kun kopier, tro meg. De første Evoene (I-V) var kun RHD.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var de konverterte? På mange sider jeg har lest, skal ikke Evoen ha vært ment for andre kontinenter enn Asia, og da som RHD.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var de konverterte? På mange sider jeg har lest, skal ikke Evoen ha vært ment for andre kontinenter enn Asia, og da som RHD.

 

Neida, det var de ikke cheers

 

Men jeg har sjekket litt rundt etter at jeg skrev det for å finne ut om det finnes evo 1-3 med LHD og det tror jeg også at det finnes, men kun i RS-utgave, akkurat slik de to jeg hadde var.

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Nope. Kun høyre ratt. De venstre modellene er kun kopier, tro meg. De første Evoene (I-V) var kun RHD.

 

Da fikk jeg fingeren ut og fikk sjekket ang. evo med ratt på høyre side. Det er kun Evo 1-3 som ble levert med rattet på høyre side, etter dette er det altså mulig å få tak i dem med rattet på venstre, men da kun i RS-utgave frem til Evo VI kom kiddie

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du det er i norge med skilter?

 

Ja, han jeg kjøpte min første Evo IV av, mente at det var en kar han kjente som hadde en evo III mener jeg med skilt. Dette er riktignok basert på hva han sa, men han har som regel rett når det gjelder dette, så ikke gjør dette hvis det er feil :iconsm

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår