Opel_Andrè Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hei! :) Noen som veit noe om åssen bremser jeg må bruke, hvis jeg skal sette inn f. eks senator motor(2.5l) i rekord`n? En jeg kjenner sa jeg måtte bruke commodore C bremser, stemmer detta, ell kan jeg bruke senator bremsene? Noen som har gjort detta før, alså md senator motor? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Senator understell går fint å få godkjent med det...... e jo nesten samme karosseri... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 senator forstilling så bruker du commodore c bakstilling. er uavhengi bakstilling på senatoren og stiv aksel på rekord og commodore. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 har sett 3.0 senator med stiv aksling meiner eg men.... men min har delt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 har sett 3.0 senator med stiv aksling meiner eg men.... men min har delt.... Nei gitt, det har du nok ikke... Men ellers, se her: Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Andrè Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Nei gitt, det har du nok ikke... Men ellers, se her: takkern!!! :) da får jeg se tel sommer`n om det ikke blir bytte av motor!! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 jeg har motor og forstilling! Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Skal ha i en 3 liter te sommern jeg å, hvis jeg får sveisa fjærtårna :) Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg