Zeph Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Kva spoiler vil sjå best ut? Skal ikkje ha ein sånn: Her fant eg 2 billige vinger. Er ikkje så lett å vurdere kva som ser best ut på bilete, så eg treng litt tips. Tar imot alle tips på utseende og butikker som selger. Kva versjon er bilen forresten? P10, P11? Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Kva versjon er bilen forresten? P10, P11? Jepp, og i den rekkefølgen og! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Eg meinte faktisk min bil :P Men du snakka om spoilerane? Må det være rett modell? Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 din bil er en p11 Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Zeph! Den orginal spoileren som er på P11 Primera er faktisk ganske fin. Se om noen høggere har den. Eller skal du ha noe plastik fjas. Plastic Fantastic! Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Eg meinte faktisk min bil :P Men du snakka om spoilerane? Må det være rett modell? Kan det stemma atte du har kjøpt bilen din på Laastad å Co i haugesund eller?...bildet er jaffal tatt der viss ikkje eg e heilt klin koko galen i skallen yodude Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Kan det stemme at du går på Haugesund Maritime Tekniske Videregående Skole? :) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Som om detta har noe med tråden din å gjøre, hehe..Sorry Zeph;b Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hehe, neida, heilt greit det. Den er kjøpt på Laastad ja, men eg går ikkje på skule. Bur i haugesund og jobber på Kårstø ;) Nå har dykk fått livshistoria mi, så back to topic. :bump Fant eit par på Ast Performance som du limer fast samtidig som dei har magneter. Er det noko tess? Fant ingen prisar på sidene. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hehe, neida, heilt greit det. Den er kjøpt på Laastad ja, men eg går ikkje på skule. Bur i haugesund og jobber på Kårstø ;) Jeg og jobber der. :D Er vel din bil jeg ser ved hovedporten om dagene da? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Er nok ikkje det. Eg bruker havneporten. m'm I ein tråd her fant eg ein link til ei britisk side. Direct Car Parts Kva blir fullpris når du plusser på frakt og moms? Kjem toll og inn i bilete? Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hehe, neida, heilt greit det. Den er kjøpt på Laastad ja, men eg går ikkje på skule. Bur i haugesund og jobber på Kårstø ;) Nå har dykk fått livshistoria mi, så back to topic. :bump Fant eit par på Ast Performance som du limer fast samtidig som dei har magneter. Er det noko tess? Fant ingen prisar på sidene. Jeg kjøpte nettopp en sånn en til 4 dørs. Koste ca 2300kr, syntest disse er ganske bra på 4 dørs ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg