HP-Invent Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Så denne i går da jeg var med en kompis å så på bil. Synd han ikke skulle selge den også. ' Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Enig i at det er en fin bil ja. Til å være en Rekord ihvertfal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Helt enig at det er en flott bil. Det er en 76/77 Commodore 2.8 GS/E med "lokk og glass", dvs takluke og farga ruter, samt originale lettmetallfelger fra ATS. Ser også at den har de riktige tapestripene på siden og på frontspoileren. GS/E var dyrt og sjelden vare i Norge, - denne er helt sikkert ikke solgt ny her???? :wonder Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Flott bil. Hadde jeg hatt en slik hadde jeg ikke gjort annet en i å crusie med den:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Så vidt meg bekjent er ikke Commodore levert med 1900 motor, så dette er nok en ombygd Rekord. Hvis ikke jeg tar mye feil. Merke og modell: OPEL 1900 Registreringsnummer: ZP12194 Registreringsår: 1972 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 ihvertfall bra ombygd for den har 5-bolt understell... Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Kan jo være at bilen er en original Commodore, men ikke skiltene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Eieren sa at det var en 2,8 som satt i den. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Den er nok "omplåta" eller ombygd - neppe noen Rekord som er levert med dette utstyret (derfor hentydet jeg at den var neppe "ny" her i landet). Den har også detaljer som viser at det er en 76/77 modell - og ikke 72. . Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Den er i alle fall registrert ny på biltilsynet i Vadsø å solgt på det som en gang Het Leif Haldorsen a/s Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg