maaa Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Måtte også teste og tegne, brukte Line tool eller hva d nå heter.. Orginal bildet er Motorummet til en kadett c coupe som desverre er vrak nå, men er litt forskjell på bildene, mottoren som er Tegnet er en C20xe ikke C20let (det vil si uten turbo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 wow!... hvor lenge brukte du på dette?? :scared Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 F--n vad dritt bra dette ble !!!!!!!!!!!!!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 wow!... hvor lenge brukte du på dette?? :scared Ble nån tima tilsammen ja :) Men tegna den over en ukes periode så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 På tide at det kom flere som tegner!:D trodde jeg var den eneste nesten:D:D ser utrolig bra ut dette her! men hvorfor har du brukt en tegning med en snurre motor og så har du tegnet en motor uten snurre? :confused: men ellers så var den rå, hadde vært mye bedre om du hadde fått litt farge på den men jeg vet det tar jævli lang tid:P hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 På tide at det kom flere som tegner!:D trodde jeg var den eneste nesten:D:D ser utrolig bra ut dette her! men hvorfor har du brukt en tegning med en snurre motor og så har du tegnet en motor uten snurre? :confused: men ellers så var den rå, hadde vært mye bedre om du hadde fått litt farge på den men jeg vet det tar jævli lang tid:P hehe Fordi æ har kjøpt en c20xe til mitt prosjekt så måtte æ jo teste å se kossn d hadde sedd ut med en c20xe å ikke en c20let(snurremotor :)) under panseret.. c20let koste over 20 000.- å c20xe under hallpartn, så va d heller ikke så lett å hoste opp 20 lappa til en 2l turbo mottor.. :) Går trossalt bare på skole.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Sinnsykt bra! Hvor lenge har du drevet med photoshop? Har lyst til å sette meg litt inn i det jeg å.. Må være drit kult å mekke sånne bilder! Du har ikke lyst til å modde litt på merca mi a? :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Utrolig bra laget det der. Sett vipern min? Litt av det samme som ditt, men i farger bare da! mvh Nikko Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Første bud: Man fjerner ALDRI snurra!!! merk, ALDRI! bare så det er sagt.. bra tegning da, bra at noen andre enn MSpeed tegner her og! Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Kos tegning, et veldig fint prog til å bruke til tegning er Macromedia Freehand, det må du prøve ;) her er en tegning jeg gjorde av min bil med FreeHand: http://unixnett.org/files/volvo240dl.jpg Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Pene greier, selv om luftfilteret er litt spinkelt kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 -Joker: Har dreve med Photoshop i 5,6,7 måna cirka.. Kan vell gje mercha ett forsjøk, men lover ikke noe store greier.. -Mini/nikko: så vipern ja, ble døtsrått når det var gjort ganske enkelt med ikke altformasse detaljer, men vetikke om æ gidd å fargelegge min tegning.. -Morten Turbo: hehe, va jo så æ skulle se kossn motorn på min bil hadde blidd.. Dessutn ekke æ nokka stor fan av motordrepern nr.1 (turbo) :) -Fireblast: ble bra den volvo 240n, men trur æ hold meg til den goe gamle Photoshop 6,0 :) -Blugh: Det trenger vell ikke være så stort luftfilter iåmed at d ikke er snurremotor lengere?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Må nestn legge ut en tegning å en modd til, bilen e en Opel Kadett c coupè og det e likens bil som min bortsett fra at æ har den gamle typen front (med blinkelys under frontfangern). Ver litt snill med komentarer for Moddn e en av mine aller første modds, modd nr.2 viss æ huske rett.. Orginal: Modd (sånn ca slik vill æ at min skal bli, ikke den fargen vell å merke): Tegning av moddn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Utrolig bra!! Men hvordan i svarte er det mulig og vrake en kadett c coupe!!!?? :mad: Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Fy satan så rå den kadetten var!! Og du er utrolig flink til å tegne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg