Gå til innhold

Korleis ta av vindusviskar framme?

Zeph

Anbefalte innlegg

Har ein problem med at vindusviskaren knirker. Til tider ekstremt høge knirkelydar, av og til forsvinner den, men i dei fleste tilfella er lyden der.

Eg åpna panseret, tok av hetta og skrudde ut mutteren der, men viskaren kom ikkje av av den grunn, nokon som veit kor mykje eg må demontere for å komme inn til viskarmotoren? Har prøvd å smøre på alle punkt eg når, men det hjalp lite. Og eg er 100% sikker på at lyden ikkje kjem frå viskarbladet.

Lyden blir sterkt redusert om eg vipper opp viskaren, så planen var å smøre punktet som lager lyd med gris.

Er forresten den venstre viskaren, på førarsida.

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viskeren er klemt ned på en kon... Den sitter godt..

Etter og ha tatt av mutteren, så er det bare til og rikke, dra, dunke, rikke litt

mer, dunke litt, dra mye, og "vips" så burde den begynne og løsne litt for deg.!

Videre innover i viskersystemet må du nok vente til neste person for! :)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ett "stort" problem med disse pusserene. Er vel ikke den første som klager over det her.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, fekk tak i delen (dyrt), men den må framleis skiftast.

Til dei som har gjort samme jobben sjølv, ein liten guide?

I staden for å lage ein ny tråd tar eg enda eit spørsmål her. Til dei som bur på Haugalandet, kor får eg billigast service? Haugaland Bilsenter som eg linka til utfører service, men er ofte merkeverkstadar er dyre. Tips?

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider