Gå til innhold

Gatebil på Sørlandet?

Ranger emnet


Gjest MrHenrik

Anbefalte innlegg

Gjest MrHenrik

Hei!

 

Mitt navn er Henrik Thorstensen! Er en ny bruker, men har lenge vært inne og lest (les: spionert) på bilforumet.net. Fikk tips om å si noen ord om meg selv, siden dette er første gang jeg skriver! Meg: jobber heltid med Gatebil. Ansvarlig for innhold på http://www.gatebil.no. Er mye ute og tar bilder, både for nettsiden vår og det nye magasinet som slippes om ikke lenge (blir helt værst!).

 

Litt usikker på om denne tråden havnet under riktig kategori..

 

Det jeg egentlig lurte på: Er det noe stemning for et Gatebil-treff på sørlandet? Nærmere bestemt Kristiansand! Dette vil i såfall bli i tillegg til Vålerbanen og Rudskogen x 2. Hadde vært utrolig kjekt med litt feedback fra miljøet (dere) før vi tar en endelig avgjørelse!

 

Gatebil på sørlandet - Kult eller kjipt? Noen tanker??

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrHenrik

Hei!

 

Takk for svar!

 

Det ville blitt en smule mindre enn de tre hovedtreffene treffene, ja. Vi har ikke alle planene klare, men ser for oss å arrangere breisladd/drifting, 201m, konsert, stor utstilling, gatebilbabes osv.

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Sørlandet :-)

Synd det ikke er noen asfaltbaner i distriktet - det nærmeste man kommer er gokartbane på Evje og glattkjøringsbanen i Sørlandsparken. Var snakk om å bygge skikkelig anlegg på Evje - ble skrinlagt, men tror de skulle se etter alternativ plassering.

På glattkjøringsbanen kjører de Street Legal 201 m, og må vel kunne gå an å bruke deler av banen til drifting/breisladd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm dem snakker jo så rart der.

Men greit da det får gå. Kjedelig for meg som bor MIDT imellom både vålerbanen og Rudskogen da birthday

 

Bare bra med flere treff.

 

Breisladd / drifting skriver du.. hadde vært kult med en drifting konkurranse også, i stedet for bare breisladd.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget interessangt! Bilfolket her på sørlandet er utsultet på alt som har med bil og motorsport å gjøre. Bare se på oppmøte på streetmeets og rallysørlandet. En anna ting er at Kristiansand er lett tilgjenglig både fra øst og vest.

 

Eneste negative er som sagt at vi ikke har noe bane. Men vi har da flere store asfaltplasser. Må gå ann å få til noe på en av dem? Som sagt så blir Krsitiansand Trafikksenter flere ganger om året brukt til 201meter. Er og en mulighet. Uansett hva slags planer som er lagt, så tror jeg noe slikt vil bli meget godt motatt her nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lokale interessen er stor ja :) klarte å samle 300 biler på sist streetmeet på evje, og har også vært mang en gang i sørlandsparken med bobla.. ikke så morro når politiet ble gode på å finne oss men :) jeg kommer iallefall. og asfaltbanen ble det ikke noe av her oppe.. helvettes gamle kirkefolk !!! skal bare ha natur og skiløyper der..

 

hvor har dere planer om å få til breisladd m.m ? sikker på at vacn agder kommer iallefall :) Evjegatebil kommer og... Er det noe jeg eller vi i vacn agder eller http://www.evjegatebil.no kan gjøre for å hjelpe til, så send gjerne en pm.. jeg hjelper gjerne til hvis det skulle være noe...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer plutselig jeg også! sombrero

 

Er ett kjempebra tiltak hvis det blir noe av dette. Er på tida at sørlandet kommer på kartet, og kanskje slike arrangementer er med å hjelpe på å få til noe mer organisert her nede, ala bane.

 

Håper virkelig dette kommer til å bli en realitet!

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår