Otto von Bismarck Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Overskriften er som snytt ut av Lars Ola Sandelien, men der stopper også eventuelle likheter, og det gjorde sannelig bilen også. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Haha. Så sprang du over veien for å ta et bilde der man ser null og niks? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Jeg hadde med meg et kamera, som jeg skulle kjøpe batterier til, for jeg hadde planlagt å ta mange bilder av mesterverket. Så langt kom jeg ikke. Ett bilde måtte jeg imidlertid sikre meg, selv om kvaliteten nok ville bli skadelidende på avstand, så jeg kjøpte batterier og knipset dette på vei tilbake. Dette er minner! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Ser ikke en dritt skal jeg være ærlig.så jeg lurer litt på hvor denne micraen er ? kan du ikke sette inn en revidert versjon der du har ringt rundt bilen ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Uff! Er det virkelig så vanskelig å se den vesle, røde fittebilen til høyre i bildet? :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Uff! Er det virkelig så vanskelig å se den vesle, røde fittebilen til høyre i bildet? :mad: hahahahah lol lol lol :roll: :roll: du får sagt det du otto.... Otto er et nesehorn? hørt den før... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Likheten er der. Til og med hornet ligner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Vel nå som du har forstørra det 2-300% så er det ganske greit å se den lille røde bilen helt nede på siden der,som det vises bare litt av pga av en annen bitteliten bil :) men sikkert pen den micraen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by pahf men sikkert pen den micraen. Pen!? Fryktelig stygg! :) Den forrige var nesten bedre.. I hvertfall etter min smak.. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by pahf men sikkert pen den micraen. Pen bil? ser ut som en vrengt Boble spør du meg.. :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Folk som kjørte forbi så på bilen og smilte, andre prøvde å se en annen vei, mens noen tok den helt ut og slo til dashboardet i plutselige latteranfall, og det var før den stoppet. Jeg tolker det dithen at bilen er til dels stygg, og dels latterlig. Den ligner på ei Boble foran, bare styggere, og litt på PT Cruiser bak, bare styggere. Det styggeste på hele bilen er trolig lyktene som ligger og flyter oppå panseret. Dette er første tilfellet der jeg har prist meg lykkelig over havari i noen bil. Lykkefølelsen innfant seg umiddelbart da bilen dauet ut, og den gode følelsen ble ikke mindre da bilen forble dau. Aldri har jeg vært så glad for å ta beina fatt og la bilen stå igjen i veiskulderen med samstemte blinklys rundt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg