Gå til innhold

Idiotiske/geniale parkeringer

Ranger emnet


Michael

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nordmenn er som en saueflokk, de følger på :)

 

Det skal jeg banne på!

 

Skal ta noen bilder neste gang det er kamp på Ullevål Stadion. Folk parkerer i hager og på gress utenfor fortau. Ville tilstander. Alle tør, bare én gjør det før dem.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn.. har ikke bilde av dette, men det dummeste jeg har sett var en volvo XC90 med båthenger som var parkert på skrå tvers over 4 plasser, dvs at den opptok hele 8 plasser Devil

*-------*

mvh Erik

*-------*

 

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor sommer satt jeg å en kompsi å slækkan på en benk.

 

Plutselig kom denne bilen å parkerte å buss stoppet å sto der i en 5-6 min...kom en buss i mellom tida som hadde prob med å komme seg ut fra holdeplassen.

 

http://img.photobucket.com/albums/v45/Lasse_GT/P5220005.jpg

 

 

Nøyaktig 15 min seinere kom det en gjøk til å parkerte på samme plassen...igjen kom det noen busser mens bilen sto der...

 

http://img.photobucket.com/albums/v45/Lasse_GT/P5220006.jpg

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva om vegvesenbilen var nr 2 eller 3 i en rekke av feilparkete, de andre har dratt og nye har parkert riktig?

 

Det er uansett ikke noe mer lovlig å feilparkere for det! Hvis du skyter naboen din fordi du er dritt lei av han, så kan du ikke skylde på at mange andre har gjort det før deg... Du blir like fullt straffet allikevel!

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår