Dovring Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hei. Driver å bygger om til innsprøytningsmotor i min caddy pickup om dagen. Men lurer litt på hvor jeg skal plasere bensin pumpa. Noen som vet om det allerede er fester til denne, eller hva man må gjøre her.. mvh Tore Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hei.Driver å bygger om til innsprøytningsmotor i min caddy pickup om dagen. Men lurer litt på hvor jeg skal plasere bensin pumpa. Noen som vet om det allerede er fester til denne, eller hva man må gjøre her.. mvh Tore bensinpumpa skal være nære tanken den Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Er ikke fester til den hvis det ikke har vært innsprøyting før, så vidt jeg vet. Jeg skal plassere min i reservehjulsbrønnen. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 er vel ikke no fester der nei, har vert gasser pån hele tia. men finner vel en plass å festen den... håper jeg da. Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 er vel ikke no fester der nei, har vert gasser pån hele tia. men finner vel en plass å festen den... håper jeg da. trodde pumpene til insp.motorene lå i tanken eller noe jeg, men du skal vel kanskje bruke orginal tanken, for caddy pic up har vel ikke kommet med insp.motor... ? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 skal bruke den orginale tanken jah, men må få festa den bensin pumpa en eller anna plass under der... Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Slenger her ved noen bilder av hvordan monojet tingen er hos meg! dette er dog i en toer, men det er nesten det samme Edit: legger til det at disse bildene blei tatt i vinter, og at jeg har siden vaska motorrom, og bytta doppdekselpakning, så nå er det rent og pent nerri der :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 takker Dan Tore =) har vel ikke flere bilder? send gjerne på gmail konton min :) du får adr i pm.. -Dovring Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 takker Dan Tore =)har vel ikke flere bilder? send gjerne på gmail konton min :) du får adr i pm.. -Dovring har ikke fler nei, og ikke årker jeg å gå ut for å ta bilder nå! Tar det i morra elns Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 :pics !! :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg